Mirann Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Mother I'd Like to Fuck, men det er fortsatt ikke et krav å være mor, imo. Så ordet "mother" har ingen mening? Snodig vri. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Så ordet "mother" har ingen mening? Snodig vri. Nei, egentlig ikke. Blir litt som å kalle transeksuelle menn "chicks with dicks", når de egentlig er "men with fake breasts". Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Nei, egentlig ikke. Blir litt som å kalle transeksuelle menn "chicks with dicks", når de egentlig er "men with fake breasts". He he.. Den sammenligningen der kjøper jeg ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ikke jeg heller. En "milf" som ikke er mor blir bare en cougar. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Jeg syns MILF er en betegnelse på alle hotte damer over 30 år. Selvom "ordet" først var siktet mot mødre, har det vel bare blitt et uttrykk for litt eldre, fine damer. Endret 18. mai 2008 av The Lulz Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg syns MILF er en betegnelse på alle hotte damer over 30 år. Selvom "ordet" først var siktet mot mødre, har det vel bare blitt et uttrykk for litt eldre, fine damer. agreed Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg syns MILF er en betegnelse på alle hotte damer over 30 år. Selvom "ordet" først var siktet mot mødre, har det vel bare blitt et uttrykk for litt eldre, fine damer. My point excactly. Lenke til kommentar
Gjest -Japp- Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Sensuell Jazz på musikkanlegget, moderne leilighet med utsikt over New York, jenta jeg har drømt om siden niende, noen fargerike drinker - etter en middag på byens flotteste restaurang. Jeg er en spesiell fyr med jeg er stolt av det Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jeg har lyst å bli pult av en FILF. Helst akkurat runda 30. Helst i en bil midt i byen, bak en busk eller lignende. Eller på kjøkkenbordet. Helvete. Endret 19. juni 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Emma Watson. I sengen min. Slenger meg på den. Grunnen til at noen liker henne, er at vi har sett hun har vokst opp sammen med oss, da sier det seg jo selv at de som vil ta hun er tennåringer. Dette er min mening, mulig jeg tar helt feil men Lenke til kommentar
DMN Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Public ftw! Min lille fetisj er public sex, dvs skog, bil, kjøpesentre, kino, whatever! Er så jævlig hot!!! ^^ (og morsomt for meg at jeg faktisk har en dame som deler denne fetisjen :D:D) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg har lyst å bli pult av en FILF. Helst akkurat runda 30. Helst i en bil midt i byen, bak en busk eller lignende. Eller på kjøkkenbordet. Helvete. Snakk til meg om 3 år. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Public ftw! Min lille fetisj er public sex, dvs skog, bil, kjøpesentre, kino, whatever! Er så jævlig hot!!! ^^(og morsomt for meg at jeg faktisk har en dame som deler denne fetisjen :D:D) Jeg har lyst å bli pult av en FILF. Helst akkurat runda 30. Helst i en bil midt i byen, bak en busk eller lignende. Eller på kjøkkenbordet. Helvete. Snakk til meg om 3 år. Veel, det er ikke såå viktig at han har runda 30. Men greit. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Public ftw! Min lille fetisj er public sex, dvs skog, bil, kjøpesentre, kino, whatever! Er så jævlig hot!!! ^^(og morsomt for meg at jeg faktisk har en dame som deler denne fetisjen :D:D) Jeg har lyst å bli pult av en FILF. Helst akkurat runda 30. Helst i en bil midt i byen, bak en busk eller lignende. Eller på kjøkkenbordet. Helvete. Snakk til meg om 3 år. Veel, det er ikke såå viktig at han har runda 30. Men greit. Marlboro hva med vors to ? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ja, så du mener det ikke kan gå? Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ahh, må elske optimismen din langkaas. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nilsemann_* Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Sensuell Jazz på musikkanlegget, moderne leilighet med utsikt over New York, jenta jeg har drømt om siden niende, noen fargerike drinker - etter en middag på byens flotteste restaurang. Jeg er en spesiell fyr med jeg er stolt av det Jaha, du er virkelig spesiell (på en positiv måte seff) Er litt "martini" selv iblandt -- Jeg og naboen min på hytta mi :!: Velger som de fleste andre å skrive anonymt, pga en fyr som stadig sjekker profilen min... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Sensuell Jazz på musikkanlegget, moderne leilighet med utsikt over New York, jenta jeg har drømt om siden niende, noen fargerike drinker - etter en middag på byens flotteste restaurang. Jeg er en spesiell fyr med jeg er stolt av det Du hørtes jo bare søt ut Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ta Vida Guerra bakfra...!!! hun er tidenes milf forresten Rundpule en nær venninne. To jenter som blower meg sammen. Knulle en 15 år gammel jente jeg har vært konfirmasjonsleder for Bli tatt opp av en rådeilig milf når jeg haiker hjemover. Hun kjører hjem til seg, ber meg komme inn og hjelpe med noe. Så plutselig begynner hun å beføle meg, kjenne på kuken min utenfor buksen. Biter litt og går ned på kne og suger meg. Deretter rir hun meg og avsluttes med bakfra Sex i en robåt med en jente jeg kjenner fra en ferie, der hun sitter oppå meg og jobber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg