Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din største sexfantasi?


Anbefalte innlegg

Olsen Twins har alltid stått høyt på lista, vel, i alle fall fra "Holidays in the Sun", men også trekant med Claudia Schiffer og Cindy Crawford, både slik de var på 90-tallet, og sånn de er nå.

 

Ellers går det en del i forbuden frukt, typ 'smårips er også bær'.

Og så klart, den enslige trebarnsmoren av en heit frisør med c-cup jeg har.

Rawr, *drømme og fantasere om, over and over and over again*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Har ofte fantasert om å ta kontroll over klasserommet med en pistol, også be alle de fine jentene kle av seg. Så kan de onanere for meg, konkurere om hvem som har finest pupper, vagina osv. Men måtte vært forsiktig, ikke ha diger gruppeorgie liksom, men en blowjob med pistol mot tinningen på dama feks.

 

2. Ha sex med ei skikkelig erfaren milf

 

3. Levd på 1950 tallet, langt fra sivilisasjonen. Bodd med en pappa som ofte var utenbys på forretningsreiser. Jeg skulle hatt en stesøster på rundt 13 år, moren hennes var sammen med faren min før men døde så hun bor hos oss. Hun skulle vært veeldig kåt på meg, men jomfru. Vi skulle hatt sex hver dag mens pappa var borte.

 

Og for de som lurer så er jeg 17 år og har hatt sex, dog var jeg rimelig full og det var for et år siden.

Endret av WD40
Lenke til kommentar
1. Har ofte fantasert om å ta kontroll over klasserommet med en pistol, også be alle de fine jentene kle av seg. Så kan de onanere for meg, konkurere om hvem som har finest pupper, vagina osv. Men måtte vært forsiktig, ikke ha diger gruppeorgie liksom, men en blowjob med pistol mot tinningen på dama feks.

 

I disse tider tror jeg ikke det er en "lovlig" fantasi. Selv har jeg fantasert om det samme, men jeg kunne hypnotisere.. :p

Lenke til kommentar
1. Har ofte fantasert om å ta kontroll over klasserommet med en pistol, også be alle de fine jentene kle av seg. Så kan de onanere for meg, konkurere om hvem som har finest pupper, vagina osv. Men måtte vært forsiktig, ikke ha diger gruppeorgie liksom, men en blowjob med pistol mot tinningen på dama feks.

 

Faren for å blåse huet av dama når du kommer er for stor :wee:

Lenke til kommentar
1. Har ofte fantasert om å ta kontroll over klasserommet med en pistol, også be alle de fine jentene kle av seg. Så kan de onanere for meg, konkurere om hvem som har finest pupper, vagina osv. Men måtte vært forsiktig, ikke ha diger gruppeorgie liksom, men en blowjob med pistol mot tinningen på dama feks.

Ha ha, det der var fantasien min da jeg var yngre.

Fantaserte om det hver natt, samt å være på klassetur i skogen og komme bort fra resten av klassen med de peneste jentene, bli overrasket av storm og så måtte søke tilflukt i en hule, hvor taket raste sammen på og etter hvert ble jentene lystne og ting gikk som de burde gå i en gutt på 13-14 års fantasi ^^

Lenke til kommentar

Det var pussig. Slike fantasier har jeg aldri hatt. Ikke visste jeg at det var så vanlig heller. Hadde vært moro å høre om andre gutter har hatt slike voldsfantasier forbundet med sex i puberteten også. Denne tråden begynner så smått å bli interessant.. :)

 

Det minner meg forøvrig om et annet fenomen - som overhodet ikke behøver å ha noen sommenheng med dette - nemlig at folk unnskylder seg, og blir unnskyldt for, voldshandlinger i fylla. "Han er god på bunnen, men slår når han blir full." og "Han vet ikke hva han gjør." eller "Jeg husker ikke hva som skjedde. Jeg mente det ikke." Det pussige er at jeg aldi har kjent meg igjen i de tingene. Jeg har aldri hatt problemer med å styre handlingene mine selv om jeg har vært full og heller aldri hatt problemer med å huske alt jeg gjorde i fylla. Å høre folk si slikt er like rart som om de skulle si "Jeg klarer ikke å ha geitost på brødskiva når jeg er full."

 

Men det var litt utenom topic. det som fikk meg til å komme på dette er at jeg alltid har hatt en mistanke til at noen sier slikt fordi de ikke vil innrømme en ting overfor seg selv eller andre. Kanskje det er vanskelig å se på seg selv som voldelig. Uansett er det pussig å oppdage ting man overhodet ikke kjenner seg igjen i. Det er som å komme fra en annen planet noen ganger... :)

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Hvordan du er innstilt psysisk har veldig mye med hvordan du reagerer på alkohol. Om du er innstilt på å miste alle hemninger vil du sannsynligvis gjøre det, og hvis du vil holde deg rolig så holder du deg rolig.

 

Alle personer reagerer også litt forskjellig på alkohol.

 

Selv synes jeg at man ikke kan si "fylla har skylda". Det kan være en sinnssykt god forklaring på hvorfor man gjorde det, men det er likevel ingen unnskyldning. Man er ansvarlig for sine egne handlinger, edru eller full, og man er også ansvarlig for hva man putter i seg.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_hehe_*

Jeg er ei jente og har maaange sinnsyke fantasier.

Jeg sitter i fengsel,men de er både menn og kvinner der. jeg er naken og ligger på et kaldt sementgulv. jeg er innesperret i mitt eget "bur" men rundt på alle kanter er det menn som vil ha meg, jeg er redd men blir kåtere og kåtere av mannfolka og tilslutt lar jeg dem ta på meg+++ mellom sprinklene ahhh

 

en mann i motorsykkelklær han er kald og egentlig ganske slem, tar meg hardt i en sidegate, etterpå bare forlater han meg der med et flir.

 

to menn holder på med hverandre jeg bare ser på, når de oppdager meg bare flirer de av meg og sier det er greit jeg ser på bare jeg ikke lager noen lyder....

 

somsakt syke deilige drømmer..

nå har jeg sprita opp litt her syns jeg. hehehe

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jess_*

Jeg kjører bil til mitt jentes hus. Det er sommer og varmt om natten. Vi kjører til et tjern og bader, først påkledd, så nakne. Jeg holder henne, vi er begge nakne og jeg kjenner kroppsvarmen hennes pulsere mot min kropp. Vi knuller utendørs i sommernatten. Vi smelter sammen til en person og er forelsket. Verden rundt oss seiler sin sjø. Det er bare oss to det handler om. Vi ser inn i øynene på hverandre og vet hva den andre tenker. Om vi dør i dette øyeblikket dør vi sammen. Vi er alltid forbundet i kjærlighet.

Lenke til kommentar
Gjest Sexoraklet

Jeg kunne tenkt meg å pult Emma Watson i Harry Potterfilmene. Bakfra under kjolen, i begge hull. Og hun skulle hatt på seg svarte knesokker. Alt dette skjer selvfølgelig på Galtvortskolen.

Lenke til kommentar
Gjest Jente 20

Hadde verdens beste sexdrøm om en fyr jeg jobber med. Burde jeg ha dårlig samvittighet siden jeg har type? Jeg er ikke forelsket i fyren på arbeid eller noe. Det er typen min jeg er glad i. Men føler meg likevel litt "skitten".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...