Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din største sexfantasi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Public ftw! Min lille fetisj er public sex, dvs skog, bil, kjøpesentre, kino, whatever! Er så jævlig hot!!! ^^

(og morsomt for meg at jeg faktisk har en dame som deler denne fetisjen :D:D:D)

:thumbup:

Jeg har lyst å bli pult av en FILF. Helst akkurat runda 30. Helst i en bil midt i byen, bak en busk eller lignende. Eller på kjøkkenbordet. Helvete. :ninja:
Snakk til meg om 3 år. :cool:

Veel, det er ikke såå viktig at han har runda 30. Men greit. :p

Public ftw! Min lille fetisj er public sex, dvs skog, bil, kjøpesentre, kino, whatever! Er så jævlig hot!!! ^^

(og morsomt for meg at jeg faktisk har en dame som deler denne fetisjen :D:D:D)

:thumbup:

Jeg har lyst å bli pult av en FILF. Helst akkurat runda 30. Helst i en bil midt i byen, bak en busk eller lignende. Eller på kjøkkenbordet. Helvete. :ninja:
Snakk til meg om 3 år. :cool:

Veel, det er ikke såå viktig at han har runda 30. Men greit. :p

Marlboro hva med vors to ? :p

Gjest Guest_Nilsemann_*
Sensuell Jazz på musikkanlegget, moderne leilighet med utsikt over New York, jenta jeg har drømt om siden niende, noen fargerike drinker - etter en middag på byens flotteste restaurang.

Jeg er en spesiell fyr med jeg er stolt av det :)

Jaha, du er virkelig spesiell (på en positiv måte seff)

Er litt "martini" selv iblandt :D

--

Jeg og naboen min på hytta mi :!:

Velger som de fleste andre å skrive anonymt, pga en fyr som stadig sjekker profilen min... :ermm:

Ta Vida Guerra bakfra...!!! hun er tidenes milf forresten

Rundpule en nær venninne.

To jenter som blower meg sammen.

Knulle en 15 år gammel jente jeg har vært konfirmasjonsleder for :blush:

Bli tatt opp av en rådeilig milf når jeg haiker hjemover. Hun kjører hjem til seg, ber meg komme inn og hjelpe med noe. Så plutselig begynner hun å beføle meg, kjenne på kuken min utenfor buksen. Biter litt og går ned på kne og suger meg. Deretter rir hun meg og avsluttes med bakfra :D

Sex i en robåt med en jente jeg kjenner fra en ferie, der hun sitter oppå meg og jobber.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...