Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva er din største sexfantasi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

La oss holde denne tråden ryddig, ok? Jeg har slettet en del innlegg, så vi får orden på ting.

Har du en fantasi, og ikke ønsker å poste den, så la være å poste at du har en men ikke vil dele den!

Og, husk at vi har en gjestefunksjon folkens :).

EDIT: En ting til, den første som kaller en annens postede fantasi for "syk", "ekkel" osv - får seg en 3 dagers tenkepause fra forumet.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

The ultimate er vel om ei spesiell jente i gamleklassen kom hjem til meg med.

Hun har på seg hvitt undertøy, (Hipsters og blonde bh) Hun er den som fører ann, stripper, suger, biter, rir, og hvisker ting inni øret mitt, mens hun kysser meg.

Etter dette blir hun hjemme hos meg i 3 uker og vi bruker alt av overflater til å ha sameleie på.

(Egentlig handler det ikke om handlingen, men om jenta :( )

Dammit, she's beautiful!

Lenke til kommentar

Jeg og en arbeidsgiver/intervjuer (kvinnelig) drar på toppen av et fjell, med utsikt over havet og byen og tettsteder, så kneler hun, sier til meg "Du får jobben, jobben er din"

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
og så utfører hun oral sex på meg.

:ermm:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Jeg og en arbeidsgiver/intervjuer (kvinnelig) drar på toppen av et fjell, med utsikt over havet og byen og tettsteder, så kneler hun, sier til meg "Du får jobben, jobben er din"
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
og så utfører hun oral sex på meg.

:ermm:

8948589[/snapback]

Snakk om å være desperat på arbeidere....

Lenke til kommentar

Hun har på seg hvitt undertøy, (Hipsters og blonde bh) Hun er den som fører ann, stripper, suger, biter, rir, og hvisker ting inni øret mitt, mens hun kysser meg.

Etter dette blir hun hjemme hos meg i 3 uker og vi bruker alt av overflater til å ha sameleie på.

Dammit, she's beautiful!

8948562[/snapback]

er det denna jenta du ga den idiotiske unnskyldningen din til*? ;)

Lenke til kommentar

Det er så mye så mye jeg kunne tenke meg og gjort i denne verden..

Men, skulle det bli en så måtte det bli:

To kvinner i joggebokse og STRAM top med nydusjet hår kommer begge to inn til meg, hiver meg opp i senga. Og det går hardt for seg i en finfin trekant, der dem fører, dem suger, dem gjør alt finfint. Og samtidig som hu ene rir meg, så slikker jeg hu ene.. Hadde vært ekstra digg om dem kunne klina litt. Kanskje slikka hverandre. Tatt på hverandre osv..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dammit, she's beautiful!

8948562[/snapback]

er det denna jenta du ga den idiotiske unnskyldningen din til*? ;)

8949090[/snapback]

Nei, men kunne godt vært det ja, begge er utrolig pene.

Lenke til kommentar

To kvinner i joggebokse og STRAM top med nydusjet hår kommer begge to inn til meg, hiver meg opp i senga. Og det går hardt for seg i en finfin trekant, der dem fører, dem suger, dem gjør alt finfint. Og samtidig som hu ene rir meg, så slikker jeg hu ene.. Hadde vært ekstra digg om dem kunne klina litt. Kanskje slikka hverandre. Tatt på hverandre osv..

8949220[/snapback]

Jeg quoter vår alles kjære Borat her: I like :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

8949220[/snapback]

What he said!

Kan legge til at det bør være en blondine og en brunette.

Lenke til kommentar

8949220[/snapback]

Drømmen :love:

Kan godt ha litt vann på toppen og, slik at den er gjennomsiktig og viser litt hud, og at begge har knuse deilig kropp :D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...