Gå til innhold

Passer denne strømforsyningen med resten av PC-en?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den vil nok sansynligvis passe men du bør skrive hva slags deler du har i pcen, ellers vil det være litt vanskelig og gi et godt svar.

Om du har ferdig-PC fra Dell el. kan de ha egne løsninger som gjør at den ikke passer.

Jeg vet ikke hvilken kvalitet den PSUen der er av, har ikke sett noen tester. Den er i hvertfall ikke mitt førstevalg, var jeg deg ville jeg lagt noen kr til i kjøpet og fått en litt dyrere og sansynligvis bedre. PSUen er trossalt en viktig komponent i PCen ;)

Lenke til kommentar
Den vil nok sansynligvis passe men du bør skrive hva slags deler du har i pcen, ellers vil det være litt vanskelig og gi et godt svar.

Om du har ferdig-PC fra Dell el. kan de ha egne løsninger som gjør at den ikke passer.

Jeg vet ikke hvilken kvalitet den PSUen der er av, har ikke sett noen tester. Den er i hvertfall ikke mitt førstevalg, var jeg deg ville jeg lagt noen kr til i kjøpet og fått en litt dyrere og sansynligvis bedre. PSUen er trossalt en viktig komponent i PCen ;)

8944456[/snapback]

ja men.. det er den jeg vil ha.. :oP

hovedkort : msi ms-6577

cpu: intelpentium 4,2800 MHz (21x133)

noke meir dere treng og vite ?

Lenke til kommentar

Om den passer i kabinettet ditt skal det gå fint (såsant du ikke har for mye annet i pcen som trekker for mye strøm). Om du ser i infoen hos Microplex står det at den bryter litt med ATX-specsa:

NB! Strømforsyningens dybde er 168.6mm. ATX spesifikasjonen sier 140mm. Med unntak av dybden så er strømforsyningen produsert i henhold til ATX spesifikasjonene.

Så den er litt større enn en standard ATX-PSU, så sant dette går bra i kabinettet ditt skal det altså gå bra.

Du kjøper ikke etter utseende? :p

Lenke til kommentar

Du må måle og se om du har nok dybde i kabinettet ditt, for denne er litt lengere.

NB! Strømforsyningens dybde er 168.6mm. ATX spesifikasjonen sier 140mm. Med unntak av dybden så er strømforsyningen produsert i henhold til ATX spesifikasjonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...