knaggen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) ska kjøpe ny strøm forsyning men er usikker på om den passer med dei andre delane i maskina ??' her ser dere den strømforsyininga eg har tenkt og kjøpe.. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=B...LBBR2&mcat=c346 Endret 25. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Den vil nok sansynligvis passe men du bør skrive hva slags deler du har i pcen, ellers vil det være litt vanskelig og gi et godt svar. Om du har ferdig-PC fra Dell el. kan de ha egne løsninger som gjør at den ikke passer. Jeg vet ikke hvilken kvalitet den PSUen der er av, har ikke sett noen tester. Den er i hvertfall ikke mitt førstevalg, var jeg deg ville jeg lagt noen kr til i kjøpet og fått en litt dyrere og sansynligvis bedre. PSUen er trossalt en viktig komponent i PCen Lenke til kommentar
knaggen Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Den vil nok sansynligvis passe men du bør skrive hva slags deler du har i pcen, ellers vil det være litt vanskelig og gi et godt svar.Om du har ferdig-PC fra Dell el. kan de ha egne løsninger som gjør at den ikke passer. Jeg vet ikke hvilken kvalitet den PSUen der er av, har ikke sett noen tester. Den er i hvertfall ikke mitt førstevalg, var jeg deg ville jeg lagt noen kr til i kjøpet og fått en litt dyrere og sansynligvis bedre. PSUen er trossalt en viktig komponent i PCen 8944456[/snapback] ja men.. det er den jeg vil ha.. :oP hovedkort : msi ms-6577 cpu: intelpentium 4,2800 MHz (21x133) noke meir dere treng og vite ? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Om den passer i kabinettet ditt skal det gå fint (såsant du ikke har for mye annet i pcen som trekker for mye strøm). Om du ser i infoen hos Microplex står det at den bryter litt med ATX-specsa: NB! Strømforsyningens dybde er 168.6mm. ATX spesifikasjonen sier 140mm. Med unntak av dybden så er strømforsyningen produsert i henhold til ATX spesifikasjonene. Så den er litt større enn en standard ATX-PSU, så sant dette går bra i kabinettet ditt skal det altså gå bra. Du kjøper ikke etter utseende? Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du må måle og se om du har nok dybde i kabinettet ditt, for denne er litt lengere. NB! Strømforsyningens dybde er 168.6mm. ATX spesifikasjonen sier 140mm. Med unntak av dybden så er strømforsyningen produsert i henhold til ATX spesifikasjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå