Gå til innhold

Forslag til diet?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg snart ikke trent på 4 uker og spist usunt så å si hele tiden.

I morgen skal jeg hente pull up baren på posten som jeg sendte fra USA, slik at jeg endelig får begynt med P90X.

Problemet mitt nå er å få satt opp en god diet. Dette programmet går egentlig ut på å fjerne det lille valpefettet som sitter på magen slik at magemusklene kommer godt frem, men allikevel gjøre musklene sterkere. Derfor trenger jeg vel egentlig tips til enkle matoppskrifter med mye proteiner, helt greit med karbohydrater og lite fett og kalorier.

Problemet er også at det må smake godt, eller så kommer jeg til å gå over til det usunne igjen, noe jeg ikke vil. Frukt er bra, men det er ikke alltid jeg har tilgang til det. Er det noe annet godt og sunt som man kan ha som en "snack"?

Proteinpulver blir kjøpt inn så fort jeg har råd (litt lite med penger for tiden). Hvilket proteinpulver anbefales (link)?

Og hva kan man bytte ut med majoness på tunfisk? Jeg synes det blir alt for tørt uten noen form for majoness.

Så om noen har et forslag til en heldagsdiet, eller noen sunne måltider så hadde det vært helt flotters. :)

Edit: Ah, ser at denne er feilpostet. Skulle vist egentlig gå under kategorien Kosthold og tilskudd, noe jeg ikke så. Kan en moderator flytte den?

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...