Gå til innhold

dvd spiler som htpc kabinett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom det er en slik DVD-spiller som vi har stående i stua, skal du slite kraftig med å få plass til noe annet enn en harddisk. Ikke sjans om du får inn HK, PSU og slikt inn der. Dersom du har en eldre DVD-spiller eller en unormalt stor en, er det kanskje mulig.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Han vil lage DVD-spiller av en DVD-spiller :p. Det høres kanskje litt dumt ut, men den DVD-spilleren han har (slik en til TV, ikke 5,25") er ødelagt, og han vil bruke den til noe. Siden plassen blir litt knapp for en hel data, vil han sette inn en vanlig DVD-spiller (slik til data).

Slik jeg har oppfattet det, iallfall.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Kan du komme med mål på denne spilleren? Folk får jo plass til en pc i alt mulig, så hvorfor ikke? Det blir bare en utfordring, og utfordringer liker vi :D med et mini-ITX hovedkort og en 2,5" harddisk, liggende skjermkort og en ribba PSU skal del det gå .. ;)

Lenke til kommentar

Bare du kommer med målene skal jeg se nærmere på saken jeg , hvis det fortsatt er interesse for det ;) Du kan jo også bruke opp igjen VHS'en din? Den er jo større, så da har du også litt bedre plass. Bare å røske ut alt av kort og lesere, prøve å bruke opp igjen alt av knapper osv synes jeg er tøft ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...