skylinepower Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 heij lagde denne tråden om håp av noen som kunne si noe hw som kan brukes til htpc... Det jeg lurer på her er det, kan jeg bruke en dvd spiller som kabinett? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Dersom det er en slik DVD-spiller som vi har stående i stua, skal du slite kraftig med å få plass til noe annet enn en harddisk. Ikke sjans om du får inn HK, PSU og slikt inn der. Dersom du har en eldre DVD-spiller eller en unormalt stor en, er det kanskje mulig. Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) oki, hva kan jeg bruke den til da? vet at vi har en sund whs spiller, de er litt større da... edit: kan man sette inn en cd/dvd rom og lage en cd/dvd spiller? Endret 27. juni 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hva tenker du på med det siste du sa der? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Han vil lage DVD-spiller av en DVD-spiller . Det høres kanskje litt dumt ut, men den DVD-spilleren han har (slik en til TV, ikke 5,25") er ødelagt, og han vil bruke den til noe. Siden plassen blir litt knapp for en hel data, vil han sette inn en vanlig DVD-spiller (slik til data). Slik jeg har oppfattet det, iallfall. Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 mm, tenkt å en cd spiller heller pga at på ha en del kort inni som gir video out osv, men hvis jeg kjøper en cd rom så klaer jeg alt, men må kjøpe en forsterker da, snakket med aspstein om det sju... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Kan du komme med mål på denne spilleren? Folk får jo plass til en pc i alt mulig, så hvorfor ikke? Det blir bare en utfordring, og utfordringer liker vi med et mini-ITX hovedkort og en 2,5" harddisk, liggende skjermkort og en ribba PSU skal del det gå .. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 tar desverre e uke får jeg kan måle den, er til pappa og hard en ike meg... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Bare du kommer med målene skal jeg se nærmere på saken jeg , hvis det fortsatt er interesse for det Du kan jo også bruke opp igjen VHS'en din? Den er jo større, så da har du også litt bedre plass. Bare å røske ut alt av kort og lesere, prøve å bruke opp igjen alt av knapper osv synes jeg er tøft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå