Magnus-lett_MC Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Sendte kameraet mitt til sjekk etter at det skjedde noe feil med kameraet mitt. Ringte Nikonkundeservice og fikk beskjed om å sende det til Camera & Videoteknikk AS i Bergens området. Sendte det tidlig i forrige uke og har ikke fått noe info om pakken eller kamera ennå. Men så tenkte jeg at jeg skulle ringe, og ringte gjorde jeg. Det eneste de sa var at de ikke hadde fått inn pakken ennå. Da sjekket jeg sporingsnummer og pakken hadde allerede vært framme siden 21. Juni. Har dere noen erfaring med disse!? Har veldig liten tro på at det vil komme tilbake til meg i Sarpsborg før først kommende helg, noe som er forferdelig kjipt! Endret 25. juni 2007 av Magnus-lett_MC Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Reparasjoner tar fælt lang tid. Man bør regne med at det kan ta en måned om man ikke ønsker å presse verkstedet, presisere at det haster eller lignende. Spesielt nå, tipper jeg de har mye å gjøre da alle vil fikse kameraene sine rett før fellesferien. Dette er Nikons offisielle verksted, så alt vi får inn av Nikon kamera og utstyr sendes dit fra der jeg jobber. Det er i mange tilfeller fullstendig håpløst for en kunde å måtte godta en slik behandlingstid. Lenke til kommentar
Magnus-lett_MC Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Reparasjoner tar fælt lang tid. Man bør regne med at det kan ta en måned om man ikke ønsker å presse verkstedet, presisere at det haster eller lignende. Spesielt nå, tipper jeg de har mye å gjøre da alle vil fikse kameraene sine rett før fellesferien. Dette er Nikons offisielle verksted, så alt vi får inn av Nikon kamera og utstyr sendes dit fra der jeg jobber. Det er i mange tilfeller fullstendig håpløst for en kunde å måtte godta en slik behandlingstid. 8944785[/snapback] Skjønner! Med andre ord ser det dårlig ut at jeg får det før helga!? Ringte dem som skrevet, og da hadde de ikke fått inn pakka en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå