Fanta4free Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 hvor kan man få tak i papegøyer?? da mener jeg sånne store som du kan ha på skuldra som koster rundt 20 000 osv liksom. hørt det er mye strev med de og sånn men en gang i tiden skal jeg få meg en sånn en og da er det kjekt og vite hvor jeg kan se henne Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 jaja men mellom dyre butikk koster de mye mer hørt det fra hu i dyre butikken da vill det koste rundt 40k til 50k liksom Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Såpass altså, da er vel eneste mulighet å henvende seg direkte til importør da? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 men hvordan? det er det jeg lurer på da? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Sikker noen som kan hjelpe deg her. Endret 25. juni 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 de koster da mye uansett. dra til sverige og smugl en over. forøvrig er det nok en ara pappegøye du er ute etter, den er sånn stor og kan sitte på skulderen...satans hardt biter de og. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) de koster da mye uansett. dra til sverige og smugl en over. forøvrig er det nok en ara pappegøye du er ute etter, den er sånn stor og kan sitte på skulderen...satans hardt biter de og. 8946642[/snapback] er sånn jeg er ute etter ja eller en grå jako Endret 26. juni 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ara til salgs på finn.no Resten av fuglene på finn.no Husk å lese en del om hva fuglen du bestemmer deg om trenger, og å få mye info fra forrige eier Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Husk at papegøyer lever skitlenge. Den som tilhørte Winston Churchill ble solgt på auksjon for et år eller to siden. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Husk at papegøyer lever skitlenge. Den som tilhørte Winston Churchill ble solgt på auksjon for et år eller to siden. 8960944[/snapback] jeg er klar over at de bli gamle en are blir opp til 80 år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Alt du trenger er en hov og en dagsbillett i Dyreparken. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Papegøyer er artige dyr. Lyst på en selv, hadde det ikke vert for at de er så forbaska dyre. Ettersom jeg har skjønt må du ut med rundt 20-25 000kr for en "vanlig" ara. Og ettersom hvor fin den er blir den dyrere. Har en kompis som har to slike papegøyer. Han pleier å ta med en ut, og holder den ikke i noe annet enn med handa si. Slik går han rundt i gågata her. Hvor stort trykk er det en slik pappegøye har på nebbet? Har sett denne papegøya presse sammen en ring på en finger, umulig å få den opp igjen uten tang Frekke dyr er de også, eller det kommer vel ann på hva du lærer den til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå