cmi Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Hallo. Ønsker tilbake melding på mitt første bilde i akvarie, er personlig fornlyd, men post deres ærlige mening! Gjerne si hva som kunne vært bedre om dere har noe og pirke på ... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Litt plagsom støy, og skulle hatt litt mindre blender slik at snuten ble i fokus, iallefall litt mer, men faen ta, for et bilde av øyet da Syns det var bra jeg. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Noe av støyen er nok desverre kommet med vill herping når jeg måtte komprimere til innternett str på fila uten at bilde ble knøtt lite, måtte bruke iso 400 da dette var innendørs på kvelden, så litt støy er det jo så klart Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Herregud, for et øye. Det gjør jo hele bildet. Ville roet ned fokusen litt, ved overdreven bruk kan det fort virke mot sin hensikt, men ellers fantastisk! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Knallbra. Syns det var tøft. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Herregud, for et øye. Det gjør jo hele bildet. Ville roet ned fokusen litt, ved overdreven bruk kan det fort virke mot sin hensikt, men ellers fantastisk! 8945075[/snapback] Hva mener du med roet ned fokusen? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 det var et ganske utrolig øye må jeg si. Veldig godt bilde! Jeg ble totalt fanget av det øyet ^^ Lenke til kommentar
MightyTwin Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Dette bildet ville tatt seg skikkelig pent ut i et bredformat i glass og ramme. Jeg tok meg en frihet og croppet, samt forskjøv det et par grader for å gi det en tanke mer dramatikk: (Hastejobb) (Nevermind den hvite glippen, som sagt en hastejobb) (Vil du ikke at jeg skal ha bildet ditt lastet opp uten din makt over det, så bare send en PM i retning meg. Det var derfor jeg lastet det opp her, og ikke via imageshack. ) Et tips er, som sagt, å fokusere på øyet hans/hennes, siden du virkelig har fått det skarpt og fint eksponert her. Har ikke hjerte til å gi noe særlig av kritikk, så jeg håper vi får se flere closeups av gekkoen din. -MightyTwin. Endret 26. juni 2007 av AnEvilTwiner Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Har ikke så mye kommentarer men for en flott ... ehh.... dings. Ser nesten ut som en sokk, men øyet e jo alt for virkelig. Knallfint bilde. Syns også at fokus traff meget godt. Skulle kanskje flyttet fokus 1 cm mot kameraet slik at "snuten" kom litt mer i fokus, men ellers utrolig bra. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Takker for kommentarer, enig i crop forslaget Det er ok at det ligger der Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Ikke så lurt å legge ut bilde av Gekkoen din! Er en på forumet som har mistet dyret sitt på den måten allerede... Edit: Fin Leopard Gekko - Regular Morph Endret 26. juni 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
cmi Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Det går nok bra, er ikke min gekko, og uansett om purken ringer på kommer jeg aldri til og si hvem sin det er så dem kan dra seg i raua! Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Rått bilde ja! Øyet er helt sykt! P-in-P: Det er ikke sagt hvor bildet er tatt. Det kan likeså være tatt i utlandet i et land hvor de lever naturlig, eller er lov å ha som kjæledyr. Eller han kan jobbe i en reptilpark etc. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Joda, det er så, var mer ment som en advarsel videre, dersom det faktisk var han som eide Leoen... Tror forresten det er et fåtall av reptilparker som har Leoser siden det er den mest vanlige øgla for folk å ha som kjæledyr (samt skjeggiser) Edit: Leif. Endret 26. juni 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Hehe, bare tenkte siden det er veldig mange som pleier å rope ulv unødvendig. (Og jeg vet svært lite om reptildyr) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 Fint bilde med fokusen der det skal! Eneste jeg ikke liker med det er at jeg får en kald følelse av å se på det. Fargene er liksom er det så lite push i at det blir liksom litt blasst og kjedelig. Men øyet er herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå