KristofferAndreas Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hei Hei, jeg har en mamma som har hjemme kontor... det er kjipt på mange måter.... det nest kjipeste er at når ho skal på vpn så kommer ho ikke på uten at ho står rett i internett, med andre ord har ikke vi andre internett, vi har en linksys wrt 300n ruter eller noe... ho bruker Cisco VPN serverne står i danmark eller usa... ho jobber i tupperware... alt av VPN er åpnet i rutern.... det kjipeste er foresten at ho er hjemme hele tiden:P btw: vis du kjøper et UPS overspenningsværn er garantien på om det som blir ødelagt gjennom den eller om den blir ødelagt.... TAKKER FOR ALL HJELP!! Kristoffer edit: pappa kommer på VPN.... han har ikke noe problemer... det er mamma det ikke virker for.... Endret 25. juni 2007 av KristofferAndreas Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Er det moren din som ikke kommer på VPN, eller kommer ikke dere andre på nett når moren din er på VPN? Endret 25. juni 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
KristofferAndreas Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hei, jeg starter helt på nytt jeg... Jeg har en mor som jobber i tupperware, hun har hjemme kontor og skal derfor bruke vpn. problemet er at hun ikke kommer på vpn. flere fra jobben hennes har styrt maskinen og alt men det hjelper ikke med ruter imellom. rutern er oppsatt med alt på vpn delen godkjent, jeg har også skrudd av brannmuren i flere uker men det hjelper ikke, så den eneste måten er at hun må droppe ruter og da mister vi andre (meg som regel) internett. pappa derimot jobber på mpx kan man si, og kommer på med en gang, tror ikke dette har noe og si men legger til at han jobber og vi bor i sandefjord... jeg har sett på vpn oppsettet og en fra itfokus har sett på det og vi skjønner ikke hva det kan være... rutern er linksys 300 ett eller annet. er det noen som har det samme problemet? eller kan hjelpe meg med det? takker for hjelp! hvordan åpner jeg alle portene for alle pcr på nettverket, sånn at jeg slipper og forwarde en og en men alt er åpent for alle? Endret 26. juni 2007 av KristofferAndreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå