iGabby Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Eg får ikkje slått av dataen. Når eg trykker start og slå av maskinen kjem det opp ein feilmelding. Explore.exe fungerer ikkje og må lukkes. Nokon som veit korleis eg ordner dette? Lenke til kommentar
elLuriDelFaxus Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Kjør det du måtte finne av virusscanning. Funker ikke det, formater. Evt. skru av maskinen ved å holde inne knappen Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Har søkt med virus og finner ingen. Og det eg har gjort den siste uken er å måtte holde inne knappen i 2-3 sek. Men kvifor får eg ikkje opp slå av maskinen, start maskinen på nytt osv? Lenke til kommentar
elLuriDelFaxus Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er vel temmelig umulig å si.. mye rart kan skje.. Formatering er nok det tryggeste og raskeste.. eller kanskje det på et vis er noe gærent med explorer.exe fila, du kan jo prøve å kopiere den fra noen andre og overskrive din (Backup!) Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Korleis skal eg gjere det? Lenke til kommentar
elLuriDelFaxus Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Går ut fra at du tenker på kopieringa? du finner en kamerat som kjører samme OS som deg, kopierer fila til windows mappa, med et litt annet navn. Så avslutter du explorer.exe prosessen fra task manager (ctrl-alt-del) også starter du opp cmd og kopierer fila med copy nyexplorer.exe explorer.exe Lenke til kommentar
radivx Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) host * stikkontakt * host... Sjekk maskinen for virus. Sjekk om det samme skjer i sikkerhetsmodus. Prøv å bruke Windows XP CDen til å reparere Windows installasjonen din. Endret 26. juni 2007 av radivx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå