Ol'H Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Da har jeg kommet frem til at jeg har rundt 12000 og bruke på anlegg etter at skattepenger er kommet inn. Dette skal etterhvert utvides til surround. Og valget av receiver står mellom Denon og Cambridge. Men den jeg vil ha fra Cambridge har de vansker med og levere. Å den fra Denon blir skiftet ut til høsten. valg A: Denon 1907si Valg B: Cambridge 540r Som høytalere tenker jeg på Disse. Skal i tillegg ha dvd-spiller fra de respektive merker avhengig av hvilket merke jeg går for. Å er åpen for andre forslag da, med unntak av Argon. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Siden du skal handle fra hifiklubben ville jeg ringt eller gått hit å booket en demo. Da finner du ut hvilke av de to reciverene du liker best Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Var idag og hørte på Denon forsterkeren, Cambridge får de ikke inn før sent Juli. Tror jeg går for Denon, er litt mer satt opp mot film. Som vil være det jeg primært vil bruke anlegget til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå