FJERNET111 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Nickelback-greien er helt grusom... "Joda, vi spiller inn samme sang på nytt og forandrer teksten + noe småplukk. Da tjener vi nok noen grunker"... Håpløst Her er forresten en videogreie fra youtube med Tom Petty og Red Hot Chilipeppers: http://youtube.com/watch?v=8r4mNdFoook Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Den var bra laget! Hadde jeg ikke hørt RHCPs sang før, så ville jeg trodd det der var en sang Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 The Beatles - A day in the life og Deep Purple - HushHovedtemaet i hush er tatt rett fra slutten på day in the life. 8948110[/snapback] Og den melodien som kommer etter denne igjen minner veldig paa en sang av en som heter Bjornstjerne Bjornson, jeg tror den heter "Ja, vi elsker". Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Smells Like Teen Spirit = U-Mass av Pixies. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nirvana - Smells like teen spirit og Nirvana - Rape me. 8957271[/snapback] ååå, enig, det er det jeg synes at nirvana har så like sanger at det irriterer Lenke til kommentar
Lola Pagola Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ja, Nirvana er litt gjentagene. Har vel og noe med måten han synger på. Samme med red hot chillipeppers... alle sangene er variasjoner av samme melodi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå