avalaker Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei Tenkte vi kunne samle sanger/melodier som er nesten like, da tenker jeg ikke på teksten, men selve melodien. Eg kan begynne med to (Gabrielle - Rise) og (Bob Dylan - Knocking On Heavens Door) (Mika - Relax, Take It Easy) og (Chicago - Died in Your Arms Tonight) Har du noen?? Mvh Avalaker Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Paris Hilton - Nothing in this world (mener det var det den het) og en av hun i Instant star. Skal skrive opp sangnavnet når jeg finner ut hva det var Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Phantom of the Opera og Thyrfing - Valdr Valga Iron Maiden - Fear of the Dark og Norther - Last Breath Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) The Beatles - A day in the life og Deep Purple - Hush Hovedtemaet i hush er tatt rett fra slutten på day in the life. The Beatles - Lady Madonna og Sublime - What I got Selve gangen er prikk lik. Endret 26. juni 2007 av Randy Sledgehammer Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nickleback - How You Remind Me Nickleback - Someday Her har du en How You Remind Me i den ene høytaleren, og Someday i den andre. How You Remind Me of Someday Late folk. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Mener å huske at det er en Maiden sang som ligner på starten av In Flames- Goliath Disarm Their Davids. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Så tilfeldig på MTV her en dag og da kom Mutya - Real Girl på skjermen. Melodien der er vel i drøyeste laget lik Lenny Krativz sin It Ain't Over 'Till It's Over? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nickleback - How You Remind MeNickleback - Someday Her har du en How You Remind Me i den ene høytaleren, og Someday i den andre. How You Remind Me of Someday Late folk. 8950139[/snapback] Hahaha, fantastisk! Har hørt en liknende en med Linkin Park, men denne var mye bedre (eller verre, om du vil). Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Red Hot Chili Peppers' Dani California ligner på Tom Pettys Mary Jane's Last Dance Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Mener å huske at introen til U2 - Angel of Harlem og Bob Dylan - Like A Rolling Stone er veldig like. Jokke & Valentinerne - Kong Eddie og Sex Pistols - Something Else har også lik intro. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Var ikke Carolas Melodi Grand Prix-bidrag; "Invincible" mistenkelig lik ABBAs "The winner takes it all"? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Nickleback - How You Remind MeNickleback - Someday Her har du en How You Remind Me i den ene høytaleren, og Someday i den andre. How You Remind Me of Someday Late folk. 8950139[/snapback] Det der merket jeg for flere år siden, men har ikke hørt denne mixen før. Dumme dumme Nickleback. Det er faktisk en av de eneste bandene i hele verden jeg tror jeg er allergisk mot. Klør seriøst over hele kroppen og jeg får spasmer og kvalme av å høre på.. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Tja, omtrent ALLE status quo sangene! Og de to sangene fra O-Zone. Den dragostadingay eller noe og den andre hvadennåhet. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Selv om ikke akkurat sangene er like så vil jeg si AC/DC er utrolig repetetivt. Har du hørt en sang av dem så har du i grunn hørt dem alle. Endret 27. juni 2007 av tjalla Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Selv om ikke akkurat sangene er like så vil jeg si AC/DC er utrolig repetetivt. Har du hørt en sang av dem så har du i grunn hørt dem alle. 8956847[/snapback] I og for seg enig der, men de lager en del tøff blues også, som skiller seg ut fra den typiske AC/DC lyden. Men liker man AC/DC (som jeg gjør) er det vel inget problem om de gjentar seg litt. Det gjør vel mer eller mindre alle band som har laget en del sanger opp igjennom årene. Lenke til kommentar
catolap Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jokke & Valentinerne - Kong Eddie og Sex Pistols - Something Else har også lik intro. 8953525[/snapback] Det har sikkert noe med at Kong Eddie er en hyllest til Eddie Cochran, som har originalen til Something Else. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Akkurat det visste ikke jeg. Det forklarer alt. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Nirvana - Smells like teen spirit og Nirvana - Rape me. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Akkurat det visste ikke jeg. Det forklarer alt. edit: beklager, dobbelpost. Skjønner ikke hvordan det gikk til. Endret 27. juni 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Stonegard-Goldbar og Stonegard-Rescue I versene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå