Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bedre lyd i 6,5" enn 9x6"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en cab bedre enn en coupe? Før man kan si noe som helst om "best" må man bestemme seg for hva "best" er for noe og hvilke elementer man sammenlikner. En 6x9-tommer kan være akkurat like bra som en 6,5-tommer og omvendt, det kommer helt an på hvordan elementet er bygget og hva man selv mener er "best"...

Endret av epifant
Lenke til kommentar
Er en cab bedre enn en coupe? Før man kan si noe som helst om "best" må man bestemme seg for hva "best" er for noe og hvilke elementer man sammenlikner. En 6x9-tommer kan være akkurat like bra som en 6,5-tommer og omvendt, det kommer helt an på hvordan elementet er bygget og hva man selv mener er "best"...

8944262[/snapback]

Word!

Tror nok mine midlertidige 6x9 spiller bedre en mange andre i den prisklassen... sånn btw :p

Endret av Typhon
Lenke til kommentar

Også har du linket til samme høyttaler på begge linkene.... Uansett ville jeg styrt unna pioneer... Og det blir som det er sagt over her, vanskelig å si hva som spiller best... Toppserien til feks Focal, eller morell, spiller bedre en det aller meste av 6x9... mens feks jbl decade spiller bedre en biltema 6,5" ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at JVC ikke lager like bra høyttalere for pengene. Generelt sett er det de produsentene som hovedsakelig jobber med høyttalere som gjør den beste jobben, slik som Focal. Gå for Focalene. Og som sagt, vær nøye med monteringen. Da får du godlyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...