Codeboss Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei jeg vil lære å kode java, men jeg vet ikke om noen steder der jeg kan lære det. Kan noen si meg noen gode nettsider eller bøker for å lære dette. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 http://java.sun.com/docs/books/tutorial/ Lenke til kommentar
ramborambo Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har du noe miljø å kode i som for eksempel JCreator eller JPlus (som etter min mening er de enkleste å bruke i starten)? Lenke til kommentar
LordEirik Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har du noe miljø å kode i som for eksempel JCreator eller JPlus (som etter min mening er de enkleste å bruke i starten)? 9256356[/snapback] Netbeans er bra. Ellers har du netbeans. Ellers kan jeg anbefale netbeans. Lenke til kommentar
kjey Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Når man er ny i Java er ikke Netbeans noe bra å bruke! For det første er det litt for avansert, og for det andre er det bedre å kode i en editor som ikke kommer med forslag til kode du kan bruke. Bruk JCreator som ramborambo sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå