Gå til innhold

Serial ATA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit nok at disken er lagt til i prislistene, men "til salgs" er jo bare halve sannheten. Sjekk lagerstatusen: Antatt 2003-02- 03

Er mao ganske lenge til du faktisk kan få denne disken ;)

og at komplett liker å legge til nye ting tidlig.. tipper ikke før mars april så er den inne :lol:

Lenke til kommentar
Huff. Den kostet mye. Serial Ata er ikke noe raskere også koster det 600kr mer.(ukens tilbud denne uken) så synes ikke jeg den er verdt det.

Synes ikke den var så dyr jeg. Det blir jo helt feil å sammenlikne prisen på noe som nettopp er kommet på markedet med noe som er på tilbud.

Lenke til kommentar

nice og se at komponentene til min nye maskin nå endelig kommer på markedet, så var det bare GFFX igjenn å vente på...(og muligens ms blåfarga blåtann mus/tastatur, og cpu med HT)

fint og se at faktisk prisen blir så lav også, for den er faktisk lav! når man tenker på at dette er ny teknologi...

Lenke til kommentar

150 mb/sec er MAX, og det er langt derfra til GJENNOMSNITT. De IDE diskene vi har i dag har en MAX på 100/133 mb/sec, og de bruker jo ikke halvparten engang, så ikke forvent undere ytelsesmessig...

Hvor mange porter er det pr. HK/kontroller? Vil det komme CD-Rom med S-ATA?

Lenke til kommentar

Skal visst komme CDromer med serial ata ja. Man kan bare ha en disk på hver port, men jeg går ut fra at hovedkort som lages for systemet har minst 4 porter. Jeg skal bruke SATA gjennom en raid kontroller på hovedkortet og da går det ikke med ATAPI (dvs. CDrom, -brenner, etc.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...