carl-kr. Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) hei! har bygget en pc i kveld. har instalert windows og fikk så feilmeldig ved instalering av lyd driveren. (holder på å laste den ned nå) så fikk jeg en feilmelding når jeg prøvde meg på skjermkort driveren..det var en fil som ikke gikk an å hente fra cd...valgte å hoppe over fil. nå prøvde jeg meg på instalasjon ab BF2 og det gikk ikke det heller! hva er dette for noe..?? møter på flere problemer i forbindelse med instaleringer... -ecs nFORCE4M-A -amd 4600+ -2048mb twinmos drr2 5300 -xfx 8500GT hjelp meg noen. mvg carl Endret 25. juni 2007 av carl-kr. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 prøvde nå å instalere et annet spill.. "kan ikke lese fra enheten" var feilmeldingen jeg fikk da.... kansje jeg skal prøve med en annen dvd rom... Lenke til kommentar
Caze Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Virker som maskinen har problemer med DVD-ROM'en ja. Sjekk at eventuelle master/slave-innstillinger er riktige, og prøv med en annen spiller. Lenke til kommentar
bjarters Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Et lite tips, er du sikker på at du er logget inn som administrator. Skulle vel strengt tatt fått beskjed ved starten av installasjonen men men.... Lenke til kommentar
Caze Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvis det hadde vært tilgangsnivået som hadde vært problemet, ville Windows sagt nettopp det - ikke at det er lesefeil på en stasjon. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 jeg syns det er veldig rart.. har prøvd med 5 spill nå og får feilmelding på alle spillene... syns det er rart at det er dvd romen.. den funka jo fint helt til at jeg satte den i en ny pc med nye komponenter. men det kan jo hende at den har fått seg en smell.. skal sjekke de master slave greiene. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 dro bortover på databutikken å kjøpte en ny dvd brenner sjekk feilmeldingen: Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hvis du har Norman Antivirus eller Norton, kan det være det som roter det til: http://itpro.no/supportforum/index.php?sho...33entry364033 Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Hvis du har Norman Antivirus eller Norton, kan det være det som roter det til: http://itpro.no/supportforum/index.php?sho...33entry364033 8953413[/snapback] har ikke noe antivirus prog. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kan du ikkje prøve å reinstallere windows? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hvis du har Norman Antivirus eller Norton, kan det være det som roter det til: http://itpro.no/supportforum/index.php?sho...33entry364033 8953413[/snapback] har ikke noe antivirus prog. 8954337[/snapback] Det kan også være at du har FÅTT virus/malware... Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 har ikke virus.har ikke vært på nettet engang. nå har jeg formatert 5 ganger og oppdatert bios. samme prob. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Brukte du antistatisk-band når du bygde han? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 har ikke virus.har ikke vært på nettet engang.nå har jeg formatert 5 ganger og oppdatert bios. samme prob. 8954811[/snapback] Første innlegget ditt viser en nedlasting fra Taiwan (Realtek) så du må være på nettet og kan dermed være utsatt for virus etc. Men har du sjekket settingene på IDE-enhetene dine (kun en master og en slave på hver signalkabel, evt. begge satt til Cable select [anbefalt]). Og har du tittet på enhetsbehandling for å se om du har noen utropstegn e.l. der? Beskrivelsen din passer også med SATA-harddisker og manglende drivere (kun enkelte hovedkort) samt problemer med RAM (test med memtest86). Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Brukte du antistatisk-band når du bygde han? 8954952[/snapback] de antistatiske båndene er noe forbanna tull! og ja...jeg var på nett på første bildet.men ikke etter de 4 andre gangene jeg formaterte. problemet er løst men ingen av forslagene deres fungerte. men takk for hjelpen alikavell. Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Brukte du antistatisk-band når du bygde han? 8954952[/snapback] de antistatiske båndene er noe forbanna tull! og ja...jeg var på nett på første bildet.men ikke etter de 4 andre gangene jeg formaterte. problemet er løst men ingen av forslagene deres fungerte. men takk for hjelpen alikavell. 8963198[/snapback] Her spør du om hjelp til et problem... du finner ut av problemet ved egen hjelp... hva med å da vise alle andre hva som var problemet... å hav løsningen ble? Dette kan hjelpe andre i ettertid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå