duckamuck Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg ser etter en bedrift som kan lage slike fullsize papplakater av mennesker. Det er slik som man kan se i noen butikker (og på filmer), sånn som står av seg selv og er formet etter mennesket også. Så det på 60 Minutes for ca. en måned siden. Da var det en soldat i Irak som hadde lagd en slik en for at sønnen hans skulle få sett han hver dag. Noen som har noen tips? (Leter primært etter norske selskap, og ja, jeg har lett på Google). Lenke til kommentar
Leon Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Går ut i fra at hvilket som helst reklamebyrå med skiltavdeling / skiltfirma / enkelte trykkerier kan lage dette. Er ganske sikker på at vi kan få laget til noe som dette uten større problemer der jeg jobber, i alle fall — så om du bor i Bodø eller Saltenområdet, send meg en PM. Så kan jeg sjekke ut nærmere. Er vel i realiteten snakk om en storprint montert på kapa-plater. Endret 25. juni 2007 av Leon Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Stefaren min gikk på Spaceworld en gang de hadde sånne papp-plakater for GTA Liberty City Stories stående der. De skulle til å pakke de bort, så stefaren min spurte om han kunne få en plakat og han fikk den. Det var stilig å ha på rommet en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå