muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 FUCK TELENOR ADSL! Går mye treigere enn det skal, detter ned daglig, dritt oppkobling (tenker på pppoe dritten), dyrt i forhold til hastighet osv osv osv Dette gjelder sikkert ikke alle adsl kunder, men alle der jeg bor, sikkert fått en fucked up sentral eller.no! ARG! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Hei, du har i det minste ADSL??? :-) Har inntil nylig betalt 5-6000 i kvartalet til Telenor for ISDN, de har fremdeles ikke andre tilbud her.... Ikke så rart.... De bruker antageligvis mine penger til å reklamere for ADSL på de få stedene de har bygd ut.... 5-6000 betyr antageligvis inntil flere reklamsnutter på TV2 pr døgn... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 ok. det du har gjort feil er.. at du sitter og sutrer. men du sier ikke HVA som er galt? dvs.. feilmeldinger.. hva er det som gjør at du har problemer? en situasjonsbeskrivelse eller ingenting.. neida.. du sitter og sutrer.. BUHUUU.. telenor har lang ventetid på support (dette må du jo ha visst fra før. er sånn telenor fungerer!) så hvis du har lyst til å løse ditt problem så er det meget sannsynlig at feilen er ikke hos telenor. det er hos deg. legg opp hva som er feil du så skal jeg også prøve å hjelpe deg.. men sutring over at en leverandør er "slem".. ja den kan du stikke på et annet forum over.. for greit nok telenor har sine feil, men de er stabile. og orker man å vente ti minutter med dårlig musikk på øret så får du som oftest hjelp av telenor da og.. *mumle* irriterer meg at folk tror at så fort det er noe feil med dataen dems, så er det en "server som er nede" eller det er isp'n sin skyld.. vi kan ikke noe for at du ikke har skrevet rekti passord! *mumle* Vi kan ikke noe for? :-) Hmmm, Telenor ansatt??? Dersom det er slik Telenor fungerer, så fungerer det etter min mening ikke i det hele tatt.... Hos vår leverandør får vi svar omgående.... De er også langt billigere enn Telenor, og våre telefonlinjer fungerer utmerket..... Telenor stabile??? I hvilken sammenheng? De har i allefall en stabilt dårlig kundestøtte! :-) Jeg har sagt det i en eller flere andre tråder også, jeg kjenner mange dyktige mennesker fra både Televerket og TBK fra 20 år tilbake... Det er ikke dem som er problemet, men Telenors arroganse i forhold til alt annet enn å selge... Har sleipingene på døren flere ganger i måneden, ikke bare fra Telenor, men fra alle de utskilte selskapene.... Opplysningen, gule sider og hele pakken... Det er for f.... ikke en av disse amøbene som har annet i hodet enn egen salgsbonus???? Edit: Skrivefeil 1 Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Telenor har monopol og de gir faen i sine allerede kunder, de gir faen i om de mister 100 kunder pga dårlig service og support, de skaffer bare 200 nye kunder 2 dager etterpå siden de bygger ut dårlig dritt adsl et sted hvor ingen andre bygger. edit: ...etterpå siden de bygger ut dårlig... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Telenor har monopol og de gir skitt i sine allerede kunder, de gir skitt i om de mister 100 kunder pga dårlig service og support, de skaffer bare 200 nye kunder 2 dager etterpå siden de bygger ut dårlig dritt adsl et sted hvor ingen andre bygger. edit: ...etterpå siden de bygger ut dårlig... Eller bygger ikke ut i det hele tatt.... "Hvor dum er det mulig å bli"???? En venn av meg, som fremdeles jobber i Telenor, ristet på hodet og svarte "Ikke vet jeg!" :-) Hvorfor skulle Telenor gi oss ADSL til 500,- pr måned når de tjener 7000.- i kvartalet på ISDN??? 1 Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Poenget mitt var at de ikke bryr seg så mye om allerede eksiterende kunder, slik er iallefall min oppfatning. Beklager hvis jeg utrykte meg feil for deg Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Poenget mitt var at de ikke bryr seg så mye om allerede eksiterende kunder, slik er iallefall min oppfatning. Beklager hvis jeg utrykte meg feil for deg Ikke i det hele tatt!:-) Det var heller jeg som uttrykte meg feil.... Mente å bruke deg som en støttespiller.... :-) 1 Lenke til kommentar
CD Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Det nytter å klage selvom telenor har vanskelig for å inrømme feil Hei, viser til din henvendelse vedrørende dårlig forbindelse på ADSL! Det er ulike grunner til at ADSL ikke er tilgjengelig til tider, det kan være vedlikehold, uvær etc. Bortfall av tjeneste gir også bortfall av abonnementsavgift i tiden tjenesten ikke er tilgjengelig. Så vidt vi vet, var utenlandsforbindelsen ute av drift helgen 25 til 27/10-02. Du skriver at det har vært problemer de siste to månedene. Dette er ikke noe vi er kjent med. Allikevel har vi har valgt å gi deg en måned gratis ADSL som kompensasjon. Dette gjelder i perioden 15/12-02 til 14/1-03. Håper du er fornøyd med avgjørelsen, og vi beklager ulempene dette har medført for deg som kunde. Med vennlig hilsen Telenor Kundeservice Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg skal fa3n meg sende et brev, jeg burde få ett år gratis adsl, selv om jeg gare har hatt adsl fra dem i 1år og 3 mnd, adsl er nede daglig og jeg burde fa3n meg ikke betale for noe om ikke funker. edit: fant ut av fa3n med E blir sensurert Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Poenget mitt var at de ikke bryr seg så mye om allerede eksiterende kunder, slik er iallefall min oppfatning. Beklager hvis jeg utrykte meg feil for deg Ikke i det hele tatt!:-) Det var heller jeg som uttrykte meg feil.... Mente å bruke deg som en støttespiller.... :-) Ok, da misforstå jeg deg, trodde du mente det motsatte av meg og synes at telenor yter bra service osv osv Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Hei Cd, Tilby meg ADSL og jeg skal holde kjeft..... Hver gang jeg snakker med Telenor som stadig ringer og tilbyr, får jeg beskjed om at ADSL ikke er tilgjengelig.... Har registrert meg som interressert en 10-12 ganger etter å ha sett reklamene... "Vi vil svare så snart vi kan"....... Fikk svar en gang..... Det er ikke planlagt å bygge ut min sentral... 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Poenget mitt var at de ikke bryr seg så mye om allerede eksiterende kunder, slik er iallefall min oppfatning. Beklager hvis jeg utrykte meg feil for deg Ikke i det hele tatt!:-) Det var heller jeg som uttrykte meg feil.... Mente å bruke deg som en støttespiller.... :-) Ok, da misforstå jeg deg, trodde du mente det motsatte av meg og synes at telenor yter bra service osv osv De yter etter evne, dvs. ingenting :-) 1 Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hei, du har i det minste ADSL??? :-) Har inntil nylig betalt 5-6000 i kvartalet til Telenor for ISDN, de har fremdeles ikke andre tilbud her.... Ikke så rart.... De bruker antageligvis mine penger til å reklamere for ADSL på de få stedene de har bygd ut.... 5-6000 betyr antageligvis inntil flere reklamsnutter på TV2 pr døgn... Hvorfor ikke bruke online 150 ? og spare 4500kr i måneden ? :wink: Lenke til kommentar
CD Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hei Cd, Tilby meg ADSL og jeg skal holde kjeft..... Hver gang jeg snakker med Telenor som stadig ringer og tilbyr, får jeg beskjed om at ADSL ikke er tilgjengelig.... Har registrert meg som interressert en 10-12 ganger etter å ha sett reklamene... "Vi vil svare så snart vi kan"....... Fikk svar en gang..... Det er ikke planlagt å bygge ut min sentral... Skulle ikke le, men ROFL. Grunnen er ...eh.. vel.. typisk telenor, har en venn som bor 7-8km unna og han bestilte ADSL og fikk beskjed at sentralen ikke var utbygd, heller ikke planlagt utbygd. Det var vel et år siden, nå kom et lite firma ut med planer for å tilby ADSL nettop for de som er tilknyttet denne sentralen. Da var plutselig svaret til Telenor at joda de kunne tilby ADSL, sentralen hadde vært klar i over et år???????? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 TELENOR ER BARE DRITT! Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ellers har vi det bare bra? Digger sånne diskusjoner som dette Driver å undrer meg over hvorfor det ikke har vært attentater mot Telenor ledere. Har vært innom flere forum der det går temmelig vilt for seg rundt temaer som handler om Telenor. Ville ikke følt meg trygg hvis jeg var Telenor leder. Hilsen Zuul Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Takk for idè'n, TELENOR BURDE BOMBES! Jeg trenger også en leiemorder, helst gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå