Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mer bullshit fra Telenor eller hva?


Anbefalte innlegg

Jeg bare spør... Vi har vært Telenor kunder i en årrekke, men har nå byttet til en annen tele-leverandør... Imidlertid har vi fremdeles en gammel ISP avtale med online.no som vi betaler noen tusen for hvert år, blant annet fordi vi fremdeles har en aktiv e-post adresse hos dem....

 

Etter at vi byttet tele-leverandør har det nærmest blitt umulig for oss å koble oss til vår Online konto, som vi altså fremdeles betaler Telenor for... Jeg har selvsagt forsøkt å ringe support telefonen hos Telenor uten mer hell enn vanlig....

 

Bare i kveld har jeg forsøkt å logge meg på en 10-12 ganger uten særlig hell...

 

Er dette bare standard Telenor Service, eller boikotter de faktisk firma som har byttet leverandør?

 

Jeg blir bare så utrolig forbanna når slike Telenor igjen og igjen bare bekrefter at i forhold til dem er du bare en liten ubetydelig dritt de har ambisjoner om å tjene penger på....

 

Om så er, har de lov til det så lenge vi betaler for dem som ISP?

 

Bare lurer...

 

Intill vi byttet Tele-leverandør, som selvsagt igjen kjøper sine tjenester fra Telenor som fremdeles er en monopolbedrift, kan det synes som om Telenor er blitt litt sure....?

 

Irriiterer meg så inn i H, så kom igjen Telenor forvarere, her skal dere motstand finne... Får jo F.... ikke sendt denne meldingen engang....

 

Ok, hadde flaks etter 10-12 forsøk.... :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kill the fuckers!!

 

Jeg har også problemer med dem! Vi burde ha saksøkt dem!!

 

De tror de har all makt på denne jord! bare vent dere! har snakket med dem hele idag, og det eneste jeg har fått ut av dem, er at vi skal ringe deg opp. Første samtale idag var rundt kl. 1200 og nå er den 21.48. Forsatt ingen telefon fra dem!!!!!

Lenke til kommentar

høres for meg ut som du kanskje har bæsja litt på leggen :p

For meg virker du som du har et lokalt problem på din pc, siden det også gjelder forumet til hardware. vil anbefale å installere IE6 + å kjøre windows update.

 

ps. jeg forsvarer ikke telenor, jeg har ikke noe til overs for dem heller. regner bare med at dette kanskje ikke er demmes feil, siden jeg selv henger på en annen isp uten større problemer.

Lenke til kommentar
høres for meg ut som du kanskje har bæsja litt på leggen  :p  

For meg virker du som du har et lokalt problem på din pc, siden det også gjelder forumet til hardware. vil anbefale å installere IE6 + å kjøre windows update.

 

ps. jeg forsvarer ikke telenor, jeg har ikke noe til overs for dem heller. regner bare med at dette kanskje ikke er demmes feil, siden jeg selv henger på en annen isp uten større problemer.

 

Du har rett, jeg har har bæsja på leggen.... Bruker en ikke Telenor leverandør for å lese e-post på en Telenor ISP-konto.....

 

Har ellers de nyeste oppdateringene av det meste, inklusive IE6.... Har også innstallert alle de nyeste MS oppdateringer.... Siden de ikke heller ser ut til å virke har jeg startet avinstallering i dag.....

 

Kanskje et lokalt problem.... Ble bare ovverasket over at det førsrt dukket opp etter at vi byttetr leverandør.... Antageligvis en tilfeldighet, men allikvel....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ok. det du har gjort feil er.. at du sitter og sutrer. men du sier ikke HVA som er galt? dvs.. feilmeldinger.. hva er det som gjør at du har problemer? en situasjonsbeskrivelse eller ingenting.. neida.. du sitter og sutrer.. BUHUUU.. telenor har lang ventetid på support (dette må du jo ha visst fra før. er sånn telenor fungerer!) så hvis du har lyst til å løse ditt problem så er det meget sannsynlig at feilen er ikke hos telenor. det er hos deg. legg opp hva som er feil du så skal jeg også prøve å hjelpe deg.. men sutring over at en leverandør er "slem".. ja den kan du stikke på et annet forum over.. for greit nok telenor har sine feil, men de er stabile. og orker man å vente ti minutter med dårlig musikk på øret så får du som oftest hjelp av telenor da og..

 

 

 

*mumle* irriterer meg at folk tror at så fort det er noe feil med dataen dems, så er det en "server som er nede" eller det er isp'n sin skyld.. vi kan ikke noe for at du ikke har skrevet rekti passord! *mumle*

Lenke til kommentar
Største problemet er etter min mening det noe uklare skillet mellom Telenor som tjenestetilbyder og Bravida som installatør.

 

Hvordan da?

Det får da neppe blitt klarere i og med Tn har kuttet ut bravida i mange områder.

F.eks i nabokommunen her har Bravida null og niks med noe av det TN utfører av arbeid uansett om det er på linjene, hos kunden eller i sentralen.

Lenke til kommentar

Jeg sløser ikke med sokker :wink:

 

Det stemmer at det er pilotprosjekt, men allikevel så er det ganske så stabilt. Har tilogmed egen supporttelefon. Ikke noe venting der. Men så kommer det STORE spørsmålet: Vil jeg ha telenor når jeg må betale for det, hmmm?? :p

Lenke til kommentar

Hmm. tror nok det er du som har et problem, ikke telenor.

Jeg har hentet ned min online mail via pop3 via mange ISP'er uten problemer... eneste er at man ikke kan sende mail via deres server, men det er jo bare å bruke sin egen ISP sin til utgående mail.

 

Så lenge du ikke kommer med noen feilmelding er det litt ganske temmelig umulig å gi deg noe svar...

Lenke til kommentar

Når prøveprosjektet er over så tviler jeg sterkt på at jeg får reduserte priser på selve tjenesten. Men jeg har nå ihvertfall fått lagt inn selve linja i huset, tror ikke de gidder å drasse den med seg når de stikker (Håper også de glemmer å ta med seg hubbene, nettverkskortene, netgemboksen etc når den tid kommer) :roll: Er lov å håpe...

Lenke til kommentar

At Telenor bare er ute etter penger er jo klart, når de nettopp har fått en ny dom på seg som kan føre til at SMS prisene blir halvert....

 

Ellers takker jeg for tilbud om hjelp med min oppkobling, men jeg synes i utgangspunktet denne hjelpen burde ha kommet fra tjenestelevarandøren selv?

 

Har forsøkt å ringe dem noen timer nå, tror ikke jeg gidder mer... Det får jo være måte på hvor mange uintelligente talltaster man må trykke på for å få kontakt, for ikke å snakke om hvor lang tid det tar... Selv automatikken ser ut til å tjene for dårlig...

 

Er det rart man begynner å lure på hva alle de tusen ansatte i det firmaet egentlig driver med?

 

Så forresten for en tid tilbake et program om Telenor... De har handlet inn kunst for millioner for å pynte kontorene ute på Fornebu....

 

Ikke rart de ikke har råd til å svare på telefoner....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...