ctx Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei! Skal ha russebil og skal lage høytalervegg bak i bilen med bass har jeg fått tips om 12" fordi de er raskest, men på mellomtone må jeg melde pass er det yo større jo bedre? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Huff... størrelsen på basselementet har INGENTING å si på hvor "kjappe" de er. 50hz er og blit 50svingninger i sekundet... uansett høyttalerstørrelse! Hvor holder dere til? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Og hvis du skal montere dem i en vegg, så kommer ikke det til å bli bra uansett... Du bør ha (riktig) kasse til sub`n Hvor mye penger skal det legges i det da? Lenke til kommentar
ScrollLock Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det "sies" jo at 15" subwoofer er tregere enn 12"... Har ikke opplevd dette selv, så vet ikke, men har hørt at en del opplever 15" tregere enn 12".. =) Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det "sies" jo at 15" subwoofer er tregere enn 12"... Har ikke opplevd dette selv, så vet ikke, men har hørt at en del opplever 15" tregere enn 12".. =) 8947587[/snapback] Feil kasse er en slager når det gjelder "treg bass". Fasefeil er en annen... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Mindre subber er vel gjerne litt lettere drive, på grunn av mindre masse i bevegelse. Du kan jo se på Magnat Express, de fås i 10, 12 og 15 tommers utgave, de spiller bra i forhold til prisen. Endret 26. juni 2007 av Lefse Lenke til kommentar
ctx Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 vi holder til på Hadeland veit at bassere skal i kasser, vurderte og "stabble" kasser oppå hverandre, men vil ikke at det skal se ut som et rutemønster:P mn det jeg lurte mest på var mellomtone høytalere hvem gir best lyd, eller er smaken som baken? thnx for noen bra svar Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Er det ikke bare å lage èn stor kasse, med baffel som har hull til flere subber? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå