K3nt Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 forskjellige grunner som gjør at bilen min kan fuske ? spesielt i andre gir vet høyt turtall ... :/ hjelp ^^ Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 uææææ, en mazda som fusker!??!!?!? må ha litt mer info om bilen... Hvordan er det på høyt turtall i 1,3,4,5gir? skjer det på tomgang eller med belasting på motoren? ligg i 80 på motorveien, sett den i 5 og gi full gass, hva skjer? Du har ikke bare dratt den til turtallssperra på 2? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det kan være plugg-kabler, plugger, fordeler om du har det, etc. Lenke til kommentar
K3nt Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 uææææ, en mazda som fusker!??!!?!? må ha litt mer info om bilen... Hvordan er det på høyt turtall i 1,3,4,5gir? skjer det på tomgang eller med belasting på motoren? ligg i 80 på motorveien, sett den i 5 og gi full gass, hva skjer? Du har ikke bare dratt den til turtallssperra på 2? 8944986[/snapback] fusker hele tide... men spesielt i andregir av en eller anna grunn... Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg ville begynt med pluggkablene. Hadde inne en 323 med fusk pga kabler i går. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 sånn helt kjapt så kan det være plugger , pluggkabler, rusk i forgasser, fukteller rusk i fordelerlokk/eventuelt problem med coil, vann i bensinen, den suger falsk luft. det er det jeg kan komme frem til som mulig grunn for feil av det som er git av informasjon. kanskje tett luftfilter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå