watsone Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Prøver og sette sammen en en "alt mulig" pc, til en kompis. Budsjett ca. 8-9000. Er grunnlaget godt nok, kan budsjett strekkes litt Har puttet dette i min vogn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=49468 Jeg tror denne ser bra ut, men vil den virke like bra? Har skippet skjerm inntil videre. (Den skal EGENTLIG i budsjettet ) Hva bør man legge mest penger i? - Pross, graf-k, minne? Hva med framtidig oppdateringer? (Hva vil passe, hva passer og hva passer best?) Og er det en ide å kjøpe en minnepinne for readyboost? Tar imot all tips. Takk for svar på forhånd! piis. handlevogn tilgjengelig for alle nå, denne hadde visst unckecka seg selv Endret 25. juni 2007 av eastown Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hmm, bare meg eller er det ikke kabinett der? uansett...så er det der en bra pc for 8k! Lenke til kommentar
Filla Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Dette kabinettet, et standard ASUS P5B hovedkort og en E4300 CPU, så får du penger til en grei skjerm samtidig, uten at ytelsen er mye redusert. E4300 klokkes relativt lett opp til 2.8 Ghz (som regel mye lengre). Lenke til kommentar
siindre Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Når du kjøper dobbelkjerne prosessor, dx10 gpu og 2gb med ram kan 400w bli i minste laget, spesielt når det psu'en følger med et kabinett (dårlig kvalitet) Kjøpe heller Mist 500W, den holder LENGE. når det kommer til kabinett er det bare å finne et ok for så mye penger du er villig til å bruke, uten psu selvfølgelig Resten av PC'en ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Lite pent og dyrt kabinett! og som nevnt, sikkert ikke den beste strømforsyningen! Jeg ville gått for et Antec kabinett med SeaSonic eller MIST PSU. 400 stabile-watt burde gå fint, men 500-600 er safe;) Pluss gir rom for oppgradering Ville også gått for PCI trådløs da du får mer ytelse for pengene + sjangsene for at folk stjeler dette er mindre^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå