fatalicus Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Som tittelen sier, så lurer jeg på hvor det er mulig å kjøpe ølet Guinness her i vårt kjære Norge. Har i lang tid hatt lyst til å smake på det, og har nå bestemt meg for å gjøre noe med det. takker for alle svar! Endret 5. juli 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 I de fleste matbutikker, skulle jeg mene. Det er mulig jeg tar feil, men jeg har aldri måttet gå i noen spesialbutikk for å få tak i Guinness. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Mer velutstyrte butikker med stort vareutvalg har vanligvis Guiness. De større meny og ica-butikkene bør ha det. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 hmm har sett på Rema, Kiwi, Rimi og Spar (her hvor jeg bor) og de hadde ikke guinness der. Får ta å sjekke i noen butikker i oslo + Obs på jessheim for å se om jeg finner no. takker for svar! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Kiwi borti gata her har Guinness i alle fall. Nå ble jeg tørst. :/ Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Litt 'ordentlige' butikker som Meny og sånn har det garantert. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ica Maxi, Meny og Mega tror jeg har det hvertfall. CC og. Som sagt så har de fleste store dagligvarebutikker med bra utvalg Guinness vil jeg tro. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Til og med den lille dagligvaren her jeg bor (sted med 600 innbyggere) har Guinness. Edit: Og de har et elendig utvalg på det meste annet Endret 25. juni 2007 av Llandari Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Her i Ålesund også får du Guinness omtrent hvor som helst du måtte gå å handle. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 hmm har sett på Rema, Kiwi, Rimi og Spar (her hvor jeg bor) og de hadde ikke guinness der. Får ta å sjekke i noen butikker i oslo + Obs på jessheim for å se om jeg finner no. takker for svar! 8943297[/snapback] de du nevner er ikke kjent for å la kunden velge mellom flere produkter. Men er du i Oslo, prøv Ultra, ICA eller Meny. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 glemte helt bort denne tråden. Jeg spurte på spar og de hadde, den sto bare ikke sammen med det andre ølet (sto sammen med noen andre utenlandske øltyper bak i butikken). så nå har jeg kjøpt og smakt guinness... og komme ikke til å kjøpe det igjen med det første. så jakten min på godt øl fortsetter! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Tråden stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg