banga Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Vil det komme bedre og raskere cd brennere enn dagens 52x brennere? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Nei. Folk har gitt opp dette. Dessuten skjer det en del ulykker ved at CDer eksploderer når en kommer så høyt. Produsentene går får DVD nå. Uansett får du aldri 52X med en slik brenner. Det tar ca 30 min å komme seg opp til så raskt og da er CDen for lengst ferdig.. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 For å skifte tema LITT... Hvorfor klarer de enda bare å lage DVD-brennere med rompe-ytelse? Er det så sinnsykt mye mer komplisert enn vanlig CDR-brenning? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 4X DVD-brenning tar jo ikke så lang tid. Antall X i CD-brenning kan ikke sammenliknes på samme måte som X i DVD-brenning... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 4X DVD-brenning tar jo ikke så lang tid. Antall X i CD-brenning kan ikke sammenliknes på samme måte som X i DVD-brenning... Neinei, men det ligger vel uansett et godt stykke bak? Har aldri testet en dvd-brenner, så er bare derfor jeg spør... To achieve enlightenment. Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Litt enig i det der... å vente en halvtime er jo ganske mye. Jeg vet at det er snakk om å lagre nesten 5 GB, men det hadde vært fett å brenne 5 Gig på 10 min eller noe 8) Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Ta det med ro, om et år koster dem vel det samme som cdbrenner og er like raske... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå