Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig, veldig interessant etappe, nå begynner det virkelig å skje ting. Zabel har man mistet repekten til ja, men han er i alle fall 99.9% sikkert ren denne gangen. Det var synd med hushovd, på en god dag kunne han vært med helt der framme.

Jeg gleder meg vilt til fjellene, er utrolig spent på hvem som er sterkest.

Lenke til kommentar
Er helt ufattelig med 78 Km/t på slutten av en slik ettappe.

Jeg pleide å like Zabel, men dopinginnrømmelsene har gjort at han har falt i kurs.

Han prøvde dop, og stoppet etter en uke pga. bivirkninger. Men, han løy til pressen en gang med å si at han ikke har prøvd. Det er ikke bra. Wiki har historien.

Lenke til kommentar
Er helt ufattelig med 78 Km/t på slutten av en slik ettappe.

Jeg pleide å like Zabel, men dopinginnrømmelsene har gjort at han har falt i kurs.

Han prøvde dop, og stoppet etter en uke pga. bivirkninger. Men, han løy til pressen en gang med å si at han ikke har prøvd. Det er ikke bra. Wiki har historien.

9060816[/snapback]

Om han brukte det en uke eller et år spiller liten rolle for meg. Så lenge man har prøvd det bevisst så mister jeg respekten.

Lenke til kommentar
Sant sant, men hva quickstep driver med det lurer jeg på. Hvis Boonen mister trøya med noen poeng da hadde jeg blitt litt sur på Steegmans

9060921[/snapback]

For det første var det ikke Steegmans sin skyld, og for det andre tviler jeg vel på at de sitter og irriterer seg over det NÅ, nå tror nok jeg de tenker fremover, Boonen ligger godt ann tiltross for svak innsats

Lenke til kommentar
Hehe :) Jeg syntes den lukter Vinokourov (skrevet feil sikkert)

Det er bare utrolig at de kan sykle det der :/

9062222[/snapback]

Syntes det lukter mer, Valverde egentlig ;)

9062460[/snapback]

Lukter:

rasmussen

de la fuente

sylvain chavanel

gilbert

vinokourov

klöden

menchov

valverde

christophe moreau

jens voigt