Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ullrich ble funnet i lagbussen med 9 poser blod...iallefall etter det jeg har fått med meg! Basso har faktisk innrømmet doping, hvis han ikke hadde innrømmet det hadde han syklet for discovery channel nå! 9219919[/snapback] Nei. Les innlegget mitt. Basso har forøvrig heller aldri innrømmet doping. Han sa at han hadde tenkt å dope seg før touren '06, men aldri at han hadde gjort det. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kan dere gi meg en skikkelig grunn for at de ikke er med lenger da!? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Skikkelig grunn? Jan Ullrich har lagt opp og Ivan Basso fikk to år for planlagt dopingbruk.. EDIT: I tillegg kommer andre innvolverte i Operación Puerto. Vi må ikke glemme de. Er litt mye fokus på Basso og Ullrich. Endret 6. august 2007 av MartinF Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Basso kom inn i sykkelsporten igjen før 2 år var gått, men ble kasta ut igjen... White: Har editet innlegget! vet at han ikke er med nå lenger! Endret 6. august 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Basso kom inn i sykkelsporten igjen før 2 år var gått... 9220031[/snapback] Hva snakker du om? Basso er ute av sykkelsporten. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 "En stor mengde dopingrelaterte produkter og blodposer ble beslaglagt i tre razziaer i fjor. Under etterforskningen ble 58 proffryttere implisert og mistenkt for doping, blant dem store navn som Jan Ullrich og Ivan Basso. (ANB-NTB)" Har ullrich blitt funnet med noen poser blod kanskje? hmm.. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Basso kom inn i sykkelsporten igjen før 2 år var gått... 9220031[/snapback] Hva snakker du om? Basso er ute av sykkelsporten. 9220032[/snapback] Han ble nå med på Discovery Channels lag for en stund siden. de satset faktisk på han i årets Tour de France. men så innrømmet han dopingopplegget. FAKTA Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Basso ble med på Discovery Channel Basso innrømmer doping Han har aldri dopet seg systematisk ifølge Nettavisen, men han skal ha vært innblandet. bare sjekk linken. Endret 6. august 2007 av Kalle_92 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Vet Ullrich har det, men har egentlig Basso lagt opp? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 basso...se inleggene over! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Vet Ullrich har det, men har egentlig Basso lagt opp? 9220131[/snapback] Hva annet har han å gjøre. han har ihvertfall mistet troverdigheten nå! Men bare se over. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Herregud.. Er det virkelig ingen som følger med? Basso har aldri lagt opp og kommer tilbake på sykkelen igjen om to år. Han har aldri blitt tar for å ha dopet seg, men han ble utestengt for å ha innrømmet planlagt dopingbruk. Jan Ullrich har lagt opp. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Face the facts! Jan ullrich la opp ja, MEN om du leser på et av mine tidligere innlegg så finner du ut hvorfor! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Herregud.. Er det virkelig ingen som følger med? Basso har aldri lagt opp og kommer tilbake på sykkelen igjen om to år. Han har aldri blitt tar for å ha dopet seg, men han ble utestengt for å ha innrømmet planlagt dopingbruk. Jan Ullrich har lagt opp. 9220236[/snapback] Joda. Men han burde legge opp! Vil du se Basso vinne tour de france om noen år?dopingfolka burde blitt utestengt på livstid. ikke at jeg tror han kommer til å vinne eller noe. men han kommer sikker til å gå inn på et Continental lag. noe sånn som Tinkoff eller noe - akkurat som Hamilton(Tinkoff) og Garzeli(Aqua&Savone eller noe sånt) Endret 6. august 2007 av Kalle_92 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Ja, jeg vil se Basso vinne Touren om noen år. Basso har aldri blitt tatt for doping og det er viktig å merke seg. Nå skal jeg ikke nevne navn, men tror det er MANGE ryttter som har tenkt å dope seg for å gjør det bra, men som rett og slett har droppet det. Akkurat slik Basso gjorde det. Basso har vært min favoritt lenge og jeg gleder meg til å se han på sykkelen igjen. Er helt enig at de som faktisk blir tatt burde blir utestengt på livsstid, men å dope seg å planlegge å dope seg er to helt forskjellige ting. Endret 6. august 2007 av MartinF Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) planlegging er jo ikke så mye bedre da! hadde de ikke tatt ham da ville de nok tatt ham litt senere! Er jo ikke for ingenting at han er blitt sparka fra 2 lag(valgte selv å slutte av kontrakten med discovery channel da) ingen lag(utenom continental lag) vil ha noen som har noe som helst med doping å gjøre! Basso planla...hva skjer etter at man har planlagt!? Endret 6. august 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Joda. Greit at Basso får 2 års utestengelse, men de som virkelig dopet seg burde få livstid. Men de faktum at han planla doping, burde jo gjøre at Basso-fans mista litt av troverdigheten. Men man må vell gi dem en Sjanse. De som bruker dop blir heldighvis som regel tatt. UCI og de andre sykkelforbundene bør fortsette med det gode dopingarbeidet sitt. stå på for å ta juksemakerne! de som planla doping, eller noe sånt, bør få 2 års utestengelse Endret 6. august 2007 av Kalle_92 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Basso avsluttet ikke kontrakten selv. Han ble suspendert fra Discovery Channel etter han innrømmet planlagt dopingbruk. Ikke? Det er flere lag som har tidligere dopingtatte ryttere i stallen.. Ta et eksempel: David Millar. Han har sonet to år og sykler nå for Saunier Duval. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Som Kaggis sa om David Millar: "Han er den største dopingdrittsekken i sykkelsporten. få han ut!" Det sa han på direkten på Tour de France Endret 6. august 2007 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Face the facts! Jan ullrich la opp ja, MEN om du leser på et av mine tidligere innlegg så finner du ut hvorfor! 9220248[/snapback] Det var vel strengt tatt jeg som skrev grunnen til at Ullrich la opp først. Han har jo forsåvidt også publisert en pressemelding på hjemmesiden sin hvor han nekter for doping, men han har i tillegg lovet å forklare sin side av historien "når Tyskland er klare". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg