Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor det, skal ha stoppe sykkelen så Boonen skal vinne?

Dette var for dårlig av Boonen, imponerende av Stegman, all ære til han.

 

Synd det ble ødelagt av en massevelt i dag, Mc ewen nådde ikke opp, farten var for stor og det ble for tett, hadde vært gøy å sett Thor i den spurten

Lenke til kommentar

Dramatikk i dag ja! Hvordan han ene rytteren klarte å tryne på tørr asfalt der er jo litt rart. Han mista nok kontrollen og var sikkert litt nervøs vil jeg tro. :)

 

Trodde det var Boonen som vant siden han sveiva med armene først, men var visst hjelperytteren Steegmans!

Lenke til kommentar

Må si meg enig i kommentaren til Hushovd angående denne Quickstep som kjørte som en villmann midt i feltet idag. "Du skal ikke oppføre deg sånn, men noen kan visst det.". Håper for all del det går bra med Thor og at han er tilbake igjen til i Morgen. Synd at Thor har 25 poeng opp til Boonen nå i kampen om den grønne.

 

Må også få gratulere Steegmans med seieren. Trodde Boonen var først over, men ble overrasket da jeg så spurten fra en annen vinkel.

Lenke til kommentar
Uansett, usympatiske drittlaget Quickstep fortjener ikke vinne noe som helst med slik oppførsel

9037623[/snapback]

 

Det var jo en milram rytter som veltet feltet....

9037673[/snapback]

 

Greit nok at det var en Milram rytter som veltet først, men poenget er vel at det var en Quickstep rytter som skar på tvers over foran han og tok med seg forhjulet hans...

 

Det var en stygg velt, spessielt på venstre siden der det var et par man som gikk inn i rekkverket og hang igjen :nei:

 

Edit: Skal sies at jeg sliter litt med å se den Quickstep rytteren selv, men det er tydeligvis nok av folk som har sett ham...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...