miniPOK Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hmm... Jeg tror nok Boonen vil revansjere seg og vinner i morgen. Tror McEwen tar andreplass og Bentti tar tredje. Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har litt troa på brudd idag jeg... men om jeg tipper sprintere er safest det. 1. Benatti :-) 2. McEwen 3. Fôrster Hushovd når ikke opp idag gitt. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 2. etappe: 1. Hushovd 2. McEwen 3. Hunter 4. Boonen Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Lurer på om Zabel kan blande seg opp i topp 6. Han er en slu rev... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Tviler litt......... Bluesummers, du tror på brudd Det kommer ikke til å skje..... Endret 9. juli 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tviler litt......... Bluesummers, du tror på brudd Det kommer ikke til å skje..... 9035362[/snapback] Aldri si aldri, det spørs hvor mye krefter CSC vil fortsette å bruke på den gule trøya til Canecellara Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja, men Qick step, Lotto og credit... kommer til å kjøre det inn, eller så tror jeg nok CSC vil beholde trøya.... Svært sjeldent brudd går inn på de første flate etappene i TdF Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Svært dramatisk slutt... bommet vel totalt idag... kan takke veltet for det ;-) gratis seier til Boonen haha.... bare synd at hjelperyttern slo han! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Svært dramatisk slutt... bommet vel totalt idag... kan takke veltet for det ;-) gratis seier til Boonen haha.... bare synd at hjelperyttern slo han! 9037450[/snapback] Gaske talentlaust av hjelperytteren det der synest nå jeg da Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ikke så talentløst av en annen hjelprytter på QST som fjernet halvparten av konkurentene... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvorfor det, skal ha stoppe sykkelen så Boonen skal vinne? Dette var for dårlig av Boonen, imponerende av Stegman, all ære til han. Synd det ble ødelagt av en massevelt i dag, Mc ewen nådde ikke opp, farten var for stor og det ble for tett, hadde vært gøy å sett Thor i den spurten Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dramatikk i dag ja! Hvordan han ene rytteren klarte å tryne på tørr asfalt der er jo litt rart. Han mista nok kontrollen og var sikkert litt nervøs vil jeg tro. Trodde det var Boonen som vant siden han sveiva med armene først, men var visst hjelperytteren Steegmans! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Må si meg enig i kommentaren til Hushovd angående denne Quickstep som kjørte som en villmann midt i feltet idag. "Du skal ikke oppføre deg sånn, men noen kan visst det.". Håper for all del det går bra med Thor og at han er tilbake igjen til i Morgen. Synd at Thor har 25 poeng opp til Boonen nå i kampen om den grønne. Må også få gratulere Steegmans med seieren. Trodde Boonen var først over, men ble overrasket da jeg så spurten fra en annen vinkel. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Nå prøvde jo ikke Steegmans å slå Boonen. Han dro opp Boonen og forventet at han skulle passere han, noe som ikke skjedde. Talentløst av Boonen. Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Det er no mer bedre av Stegman, enn det var dårlig av Boonen! Han gruste jo alle andre som var med i gruppa, inkl. McEwen! Endret 9. juli 2007 av miniPOK Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Uansett, usympatiske drittlaget Quickstep fortjener ikke vinne noe som helst med slik oppførsel Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Uansett, usympatiske drittlaget Quickstep fortjener ikke vinne noe som helst med slik oppførsel 9037623[/snapback] Det var jo en milram rytter som veltet feltet.... Endret 9. juli 2007 av miniPOK Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 jepp jeg så det nå på reprisen :-p så får beklage den uttalelsen. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Off, dette var meget surt for Thor og Credite Agricol! :/ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Uansett, usympatiske drittlaget Quickstep fortjener ikke vinne noe som helst med slik oppførsel 9037623[/snapback] Det var jo en milram rytter som veltet feltet.... 9037673[/snapback] Greit nok at det var en Milram rytter som veltet først, men poenget er vel at det var en Quickstep rytter som skar på tvers over foran han og tok med seg forhjulet hans... Det var en stygg velt, spessielt på venstre siden der det var et par man som gikk inn i rekkverket og hang igjen Edit: Skal sies at jeg sliter litt med å se den Quickstep rytteren selv, men det er tydeligvis nok av folk som har sett ham... Endret 9. juli 2007 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg