Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

ja, det var synd for oscar pereiro sio at han ikke fikk oppleve 1.plassen på pallen i fjor. enda mer synd er det at han ikke fikk oppleve det å vinne ved å ta den gule trøya.

når landis nå inrømmer at han har dopet seg, som han HAR gjort, så får plutselig oscar førsteplass i 2006.

jeg skrudde av tven på 17 etappe i fjor. Jeg visste med en gang hva landis hadde gjort!

Noen andre som satt med denne følelsen?

9155935[/snapback]

Du må være ganske synsk når du vet på forhand at han har dopet seg... :hmm:

9155962[/snapback]

Haha, det var klart etter fjorårets tour de france det. bare han som sier at han ikke har dopet seg.

EDIT: det var 17 etappe han lå foran og dro hovedfeltet i flere mil, for å så gruse de andre så jævlig oppover bakkene. da skrudde jeg av tven.

Endret av spax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VG har litt mere detaljer satt opp nå om de nye doping ryktene. Politiet skal visst være på Solers hotell, mens lederen for TdF skal holde presekonf. i morgen lørdag, kl 11.00.

Hvis dette stemme, vil Contador da innehave 3 trøyer?

Lenke til kommentar

* i neste epistode av tour de france: "jeg vet at noen har dopet seg thor, jeg bare vet det! slapp av kurt det er bare....." skrur du ikke på tven i morgen får du aldri vite hvem som dopet seg. er det contador som har vært hos fuentes? er det soler som har bloddopet seg? Hvem vinner? er det en hund, eller er det Thor Hushovd? finn ut i morgen epistode 19 på TOUR DE FRAAAAAANCE.*

ellerno.. bare kjeder meg:P

Endret av spax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...