Juleniss1 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Er garantert ikke Boonen. Mest sannsynlig at det er Contador spør du meg. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ja, jeg går nesten ut i fra at det er Contador. Men for både Rabobank og Touren sin del så håper jeg at det er kyllingen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Lurer på når vi får vite hvem det er.... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Håper det er Contador, tror det er Rasmussen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Man bør jo egentlig "håpe" på Rasmussen. Om Contador er dopet så blir det jo enda mer tragikomisk. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Vel, det er jo helt nødvendig at det kommer fram før morgendagens tempo, hvis det i det hele tatt er noe i disse ryktene. Hvis det er Contador som er tatt så må de for all del ikke la ham sykle den siste tempoen og kanskje "vinne" Tour De France før han blir kastet ut. Da blir det nesten en reprise på i fjor, bortsett fra at den verdige vinneren får feire foran Triumfbuen, noe Oscar Pereiro Sio dessverre ikke fikk i fjor Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Er ingen grunn til å være Rasmussen. Han har testet negativt utallige ganger allerede. Soler og Boonen har også gjort det samme. Er derimot ikke sikkert at Contador har har blitt testet før den etappen. Han var heller ikke så imponerende opp Tinges som han var etter dette. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Med tanke på at dette sannsynligvis var Contadors første dopingtest (ettersom han vant etappen), så virker det jo sannsynlig at det er han som er tatt. Men jeg håper fortsatt at det er Rasmussen. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Håper ikke det er Contador, har sansen for ham.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Kan jo være Solèr, men tror nesten som dere andre at det er Contador hvis ryktene er sanne Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Er det Contador ser det ut som Boonen hadde rett når han sa at Evans var den eneste rene rytteren som kjempet om trøya. Endret 27. juli 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor dem ikke bare kan si hvem det er med en gang.. Så slipper dem å skape så sykt mye tvil Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Contador kan ta seg en bolle uansett. Er det boonen så syns jeg det bare er skummelt, men er vel positivt for husovd kan jeg tenke meg? 9155364[/snapback] Tviler på at Hushovd, som er en av dei som er mest imot doping, blir glad for at nokon andre blir tatt, same kvenn det er! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det er dansk TV2 og danske aviser som siterer den franske radiokanalen på at enda en dopavsløring skal være på vei. Radio France oppgir internettavisa Sud Oeust som den opprinnelige kilden for påstanden. Virker litt tvilsomt dette Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Haha, det er morsomt å lese om alle naive som hver bidige gang, tror den som bærer den gule trøya er dopet. 9147575[/snapback] Som jeg har sagt tidligere tror jeg nesten vi må vente på en generasjon ryttere med bedre holdning før sporten blir ren. Forhåpentligvis forsvinner de fleste sponsorene ut av sporten noen år slik at det blir dårlig økonomisk vinst med doping. 9148401[/snapback] Her om dagen så var det noen som snakket om Gen-doping.. Det skal visst være det helt nye som er på vei inn nå, og som også skulle være enda vanskeligere å finne i et menneske. 9149447[/snapback] det er nok allerede prøvd ut. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Leste på TV2 Netavisen nå at mistanken øker ovenfor Solér. Vil Contador stå igjen med tre trøyer da hvis han er dopet? Edit: Leif Endret 27. juli 2007 av Ess0 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Tror det er Contador. Mye taler imot han. Baade det faktum at han var paa Operation Puerto-listen og at han har syklet to helt enorme fjelletapper (Plateau du Beille og den som "Vin og kuræv" vant.) Soler har vært litt suspekt, han ogsaa, men vedder en slant paa Contador. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 ja, det var synd for oscar pereiro sio at han ikke fikk oppleve 1.plassen på pallen i fjor. enda mer synd er det at han ikke fikk oppleve det å vinne ved å ta den gule trøya. når landis nå inrømmer at han har dopet seg, som han HAR gjort, så får plutselig oscar førsteplass i 2006. jeg skrudde av tven på 17 etappe i fjor. Jeg visste med en gang hva landis hadde gjort! Noen andre som satt med denne følelsen? Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 ja, det var synd for oscar pereiro sio at han ikke fikk oppleve 1.plassen på pallen i fjor. enda mer synd er det at han ikke fikk oppleve det å vinne ved å ta den gule trøya.når landis nå inrømmer at han har dopet seg, som han HAR gjort, så får plutselig oscar førsteplass i 2006. jeg skrudde av tven på 17 etappe i fjor. Jeg visste med en gang hva landis hadde gjort! Noen andre som satt med denne følelsen? 9155935[/snapback] Du må være ganske synsk når du vet på forhand at han har dopet seg... Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Contador er tvilsom han også. Nå har vi lov til å være dømmende overfor syklistene, for de har brutt all tillit(de som har dopet seg) det er så synd, for når folk snakker om den sporten nå, så har "alle" dopet seg. Men, det har vært dopingbeskyldninger på contador, så jeg trur det er han som kommer på fjerdeplass i årets le out of de tour;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg