Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det er jo helt nødvendig at det kommer fram før morgendagens tempo, hvis det i det hele tatt er noe i disse ryktene. Hvis det er Contador som er tatt så må de for all del ikke la ham sykle den siste tempoen og kanskje "vinne" Tour De France før han blir kastet ut. Da blir det nesten en reprise på i fjor, bortsett fra at den verdige vinneren får feire foran Triumfbuen, noe Oscar Pereiro Sio dessverre ikke fikk i fjor

Lenke til kommentar

Er ingen grunn til å være Rasmussen. Han har testet negativt utallige ganger allerede. Soler og Boonen har også gjort det samme. Er derimot ikke sikkert at Contador har har blitt testet før den etappen. Han var heller ikke så imponerende opp Tinges som han var etter dette.

Lenke til kommentar
Contador kan ta seg en bolle uansett. :p

Er det boonen så syns jeg det bare er skummelt, men er vel positivt for husovd kan jeg tenke meg?

9155364[/snapback]

Tviler på at Hushovd, som er en av dei som er mest imot doping, blir glad for at nokon andre blir tatt, same kvenn det er! :hmm:

Lenke til kommentar
Haha, det er morsomt å lese om alle naive som hver bidige gang, tror den som bærer den gule trøya er dopet.

9147575[/snapback]

Som jeg har sagt tidligere tror jeg nesten vi må vente på en generasjon ryttere med bedre holdning før sporten blir ren. Forhåpentligvis forsvinner de fleste sponsorene ut av sporten noen år slik at det blir dårlig økonomisk vinst med doping.

9148401[/snapback]

Her om dagen så var det noen som snakket om Gen-doping.. Det skal visst være det helt nye som er på vei inn nå, og som også skulle være enda vanskeligere å finne i et menneske.

9149447[/snapback]

det er nok allerede prøvd ut.

Lenke til kommentar

ja, det var synd for oscar pereiro sio at han ikke fikk oppleve 1.plassen på pallen i fjor. enda mer synd er det at han ikke fikk oppleve det å vinne ved å ta den gule trøya.

når landis nå inrømmer at han har dopet seg, som han HAR gjort, så får plutselig oscar førsteplass i 2006.

jeg skrudde av tven på 17 etappe i fjor. Jeg visste med en gang hva landis hadde gjort!

Noen andre som satt med denne følelsen?

Lenke til kommentar
ja, det var synd for oscar pereiro sio at han ikke fikk oppleve 1.plassen på pallen i fjor. enda mer synd er det at han ikke fikk oppleve det å vinne ved å ta den gule trøya.

når landis nå inrømmer at han har dopet seg, som han HAR gjort, så får plutselig oscar førsteplass i 2006.

jeg skrudde av tven på 17 etappe i fjor. Jeg visste med en gang hva landis hadde gjort!

Noen andre som satt med denne følelsen?

9155935[/snapback]

Du må være ganske synsk når du vet på forhand at han har dopet seg... :hmm:

Lenke til kommentar

Contador er tvilsom han også.

Nå har vi lov til å være dømmende overfor syklistene, for de har brutt all tillit(de som har dopet seg)

det er så synd, for når folk snakker om den sporten nå, så har "alle" dopet seg.

Men, det har vært dopingbeskyldninger på contador, så jeg trur det er han som kommer på fjerdeplass i årets le out of de tour;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...