Hotel Papa Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 - Han sa ikke noe til noen. Ikke en gang sportsdirektørene var informert. Det er en desperat manns verk. Han er på kanten av et nervesammenbrudd. Min sjef er gal, sier Michael Rasmussen til B.T torsdag. http://www1.vg.no/sport/sykkel/tour-de-fra...hp?artid=153888 Tror han traff spikern på hue der ja.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Lurer på hva folk sier om Rasmussen klarer å bevise at han var i Mexico. Han sier at han var der. Hvofor ikke konfrontere han som så han, og Rasmussen? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er jo heller ikke rart i at han ble OBSERVERT i Italia, det er jo der han bor. Det sier jo ingenting om hvor lenge han var der, kunne jo hende at han skulle en i et raskt ærend. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er jo heller ikke rart i at han ble OBSERVERT i Italia, det er jo der han bor. Det sier jo ingenting om hvor lenge han var der, kunne jo hende at han skulle en i et raskt ærend. 9146470[/snapback] Rart han ikke har forklart seg.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 En annen viktig ting personen skrev (den viktigste) var det at det har ingen hensikt i å dope seg 1 måned før selve Touren begynner. Noe som er veldig sant. Hvorfor skal man dope seg så tidlig. Det har ingen effekt. Vi vet jo at han ikke har dopet seg under TdF07. 9143930[/snapback] Selvfølgelig har det en hensikt. Man får mye større treningskapasitet og kan trene lengre og hardere. Det er ganske overlegent når du tenker på at Ullrich brukte doping...... 9145198[/snapback] Ullrich har aldri testet positivt (utenom på amfetamin) og har heller aldri innrømt noe. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Så lenge han ikke gjør det så kan han ikke gjøre annet enn å skylde på seg selv for å bli behandlet sånn som han blir. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Så lenge han ikke gjør det så kan han ikke gjøre annet enn å skylde på seg selv for å bli behandlet sånn som han blir. 9146504[/snapback] Det er rett, men om han VAR i Mexico, og IKKE har brukt noen for for doping midler, så kjønner jeg ikke hvorfor han har unnlatt å si hvor han er. Jeg håper Rasmussen er uskyldig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg håper ikke Rasmussen er uskyldig, for da har sykkelsporten tatt et skritt frem og to tilbake. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 En annen viktig ting personen skrev (den viktigste) var det at det har ingen hensikt i å dope seg 1 måned før selve Touren begynner. Noe som er veldig sant. Hvorfor skal man dope seg så tidlig. Det har ingen effekt. Vi vet jo at han ikke har dopet seg under TdF07. 9143930[/snapback] Selvfølgelig har det en hensikt. Man får mye større treningskapasitet og kan trene lengre og hardere. Det er ganske overlegent når du tenker på at Ullrich brukte doping...... 9145198[/snapback] Ullrich har aldri testet positivt (utenom på amfetamin) og har heller aldri innrømt noe. 9146496[/snapback] Jo, han skal fortelle alt til Tyskerne, når folket er klare for det. Han har inrømmet doping. (Hvis du leste på NRK tekst-tv så hadde du sett det) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg håper ikke Rasmussen er uskyldig, for da har sykkelsporten tatt et skritt frem og to tilbake. 9146532[/snapback] Kanskje de lærer at de skal forholde seg til sikre bevis. Det blir som å hevde at Lance var dopet. Jeg tror ikke det, håper ikke det, for ingen klarer å dope seg i 7 år uten å bli tatt for det! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 En annen viktig ting personen skrev (den viktigste) var det at det har ingen hensikt i å dope seg 1 måned før selve Touren begynner. Noe som er veldig sant. Hvorfor skal man dope seg så tidlig. Det har ingen effekt. Vi vet jo at han ikke har dopet seg under TdF07. 9143930[/snapback] Selvfølgelig har det en hensikt. Man får mye større treningskapasitet og kan trene lengre og hardere. Det er ganske overlegent når du tenker på at Ullrich brukte doping...... 9145198[/snapback] Ullrich har aldri testet positivt (utenom på amfetamin) og har heller aldri innrømt noe. 9146496[/snapback] Jo, han skal fortelle alt til Tyskerne, når folket er klare for det. Han har inrømmet doping. (Hvis du leste på NRK tekst-tv så hadde du sett det) 9146541[/snapback] da venter vi på innrømmelsen. Media vrenger på hvert et ord som blir sagt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ullrich har aldri testet positivt (utenom på amfetamin) og har heller aldri innrømt noe. 9146496[/snapback] Men 9 poser med hans blod er litt suspekt. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jörg Jaackshe(Tidligere Liberty Següros-Würth Team) er det ikke det han heter? Fikk 1 million av magasinet Bild i tyskland for å fortelle Dop-historien Var det ikke slik. La oss nå håpe at Ullrich ikke gjør det samme...... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg håper ikke Rasmussen er uskyldig, for da har sykkelsporten tatt et skritt frem og to tilbake. 9146532[/snapback] Så bare fordi en teamleder sliter med noen problemer i hodet sitt, så skal en flink rytter bli fratatt ledelsen og sparket fra teamet? VG og DB skriver også, "nok en dopingsak".. Han har ikke dopet seg inntil det er bevist, og det er det ikke. Derfor er det litt merkelig at han har blitt sparket fra teamet. Bare fordi han ble "sett" i Italia mens han egentlig burde vært i Mexico skal jo ikke medføre til at man mister ledelsen og blir sparket fra laget samt ødelagt hele karrieren sin? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det ligger noe mer i mosen ang Rasmussen, noe som Tour ledelsen og Rabobank bare vet om, for ingen sparker en rytter ut av laget når han og teamet har den gulde trøya. Men og ikke si ifra hvor du er 4ganger, og lyve en av de, sier litt om at det er noe mer med Rasmussen. Han er helt klart ren i Touren, men det er før problemene er. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Noen som vet hvorfor Casse d'Epargne Kjører så voldsomt i feltet? Hva skulle grunnen til det være? Håper at Bennati's brudd holder inn, men pga kjøret til Casse d'epargne blir det mindre og mindre avstand........! Takker for kjappe svar! Endret 26. juli 2007 av Kalle_92 Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Han er helt klart ren i Touren, men det er før problemene er. 9146840[/snapback] Så man er ren etter den korte tiden det tar for EPO å bli usynlig? Det er nettopp det mange mistenker. Jeg påstår ikke at han er dopet, men at det er mulig. Edit: Noen som vet hvorfor Casse d'Epargne Kjører så voldsomt i feltet?Hva skulle grunnen til det være? 9146948[/snapback] Kl. 14.50: Caisse d’Epargne styrer hovedfeltet Det spanske laget virker å være de ivrigste i jakten på de åtte utbryterne, antakelig fordi de ønsker poeng i lagkonkurransen. Der ligger de i øyeblikket på andreplass, bak Discovery. Endret 26. juli 2007 av kjerts Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Han er helt klart ren i Touren, men det er før problemene er. 9146840[/snapback] Så man er ren etter den korte tiden det tar for EPO å bli usynlig? Det er nettopp det mange mistenker. Jeg påstår ikke at han er dopet, men at det er mulig. Edit: Noen som vet hvorfor Casse d'Epargne Kjører så voldsomt i feltet?Hva skulle grunnen til det være? 9146948[/snapback] Kl. 14.50: Caisse d’Epargne styrer hovedfeltet Det spanske laget virker å være de ivrigste i jakten på de åtte utbryterne, antakelig fordi de ønsker poeng i lagkonkurransen. Der ligger de i øyeblikket på andreplass, bak Discovery. 9146975[/snapback] Nummer 2 i lagkonkuransen, åja. Det er jo bra for Hushovds C.A. så slipper de å kjøre. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Noe jeg stusser litt på er hvorfor han skulle dope seg (Rasmussen) han dro vel strengt talt til tour de france med det mål å vinne klatretrøya og en etappe seier. Han var jo ganske selvsikker før TdF om at nok skulle klare å vinne den, så hvorfor dope seg, trodde han at han da kunne vinne sammenlagt.... Jeg håper i ettertid at Rasmussen kommer med den ordtlige forklaringen hvor han forteller alt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg håper ikke Rasmussen er uskyldig, for da har sykkelsporten tatt et skritt frem og to tilbake. 9146532[/snapback] Så bare fordi en teamleder sliter med noen problemer i hodet sitt, så skal en flink rytter bli fratatt ledelsen og sparket fra teamet? 9146756[/snapback] Du vet du understreket mitt poeng nå, sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg