Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvom jeg heiet på Rasmussen, så må jeg nesten si at han er selv skyld i dette.

Hvis han har sagt at han er i Mexico, men blir sett i Italia så har han jo brutt lagets "etiske regler"..

Men på en annen måte så skulle det ikke være rart i om man ser en mann i det landet hvor han er bosatt?

Men det er riktig som lauritzen sier på DB, det er noe som vi ikke får vite om her. Rabobank trekker en rytter som ligger ann til å vinne TDF.

Lenke til kommentar

Doping er noe forbanna tull, og burde være ulovlig både på amatør-basis og i topp-idrett. Sånn er det.

Men når de tester positivt på doping-prøver, kan det komme av andre ting enn stoffer de visste var ulovlig? Forskjellig drikke og mat (kaffe, brus etc).

Lenke til kommentar
Ja, det har jeg også dessverre, men Evans har en grei sjanse til å ta ham igjen. Sistnevnte tar nok inn noen minutter på tempoen med mindre Contador tar en ny påfylling.

Unge Venstre-tulling som ikke forstår hva det dreier seg om: Ber Hushovd og Arvesen om å bryte meldeplikten. Brudd på menneskerettighetene

9145978[/snapback]

Haha, det der tar jeg nesten som en spøk. Er man toppidrettsutøver så bør man tåle å måtte rette seg etter diverse regler.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er noe muffins i ledelsen til rabobank.

Det er noe de vil dekke over, om det har noe med at resten av laget eller enkelte ryttere har gjort noe som ikke er lov. Nå står de ihvertfall fram og viser "se hvor rene og dyktige vi er", sikkert bare for å få god samvittighet.

Men får håpe av Evans kan gjøre det bra de siste dagene nå.

Lenke til kommentar
Jeg tror det er noe muffins i ledelsen til rabobank.

Det er noe de vil dekke over, om det har noe med at resten av laget eller enkelte ryttere har gjort noe som ikke er lov. Nå står de ihvertfall fram og viser "se hvor rene og dyktige vi er", sikkert bare for å få god samvittighet.

Det er et eller annet de skjuler ja. Er i alle fall ikke bare at Rasmussen har løyet opp oppholdssted en gang. Det må ligge noe mer bak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...