DurinVIII Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jau, ser ut som om løypa passer spurtlagene, men håper at Kurt Asle kommer med i et skikkelig brudd, enten på denne eller den enste etappen. Spurtlagene har jo vært gjennom fjellene de også, er sikkert ikke så mye saft igjen i beina til å kjøre inn brudd. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Spurtlagene har jo vært gjennom fjellene de også, er sikkert ikke så mye saft igjen i beina til å kjøre inn brudd. 9144474[/snapback] Godt poeng, men de som planlegger å gå i brudd har også vært igjennom fjellene. Kanskje de har spart på kreftene. Jeg gru-gleder meg til morgendagens sending på Tv2. Det ene er dopingspekulasjonene, men jeg gleder meg også til å se om Tor Hushovd eller Kurt Asle Arvesen kan få til noe. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Tror det er Kurt-Asle sin tur i morgen. Han har virkelig fortjent det! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Nå ble jeg ekstremt skuffet. Først Vino, min store favoritt og Rasmussen som jeg har heiet litt på hele tiden. Han er jo ikke tatt i doping, ennå. Men vi får se hva fremtiden bringer. Contador virker ikke helt ren han heller, men det er danske medier som sitter på info'en om han og dopingbruk (?). Veldig usikkert dette. 9144346[/snapback] Contador ble nektet start i TDF i fjor, så det er ikke bare danske medier som er mistenksomme. "Alberto Contador som nå sykler for Lance Armstrongs tidligere lag Discovery Channel, var i fjor på laget Liberty Seguros. Da fikk han ikke sykle Tour de France fordi han og laget var involvert i den spanske dopingskandalen Operasjon Puerto. Dokumenter den danske avisen Ekstra Bladet sitter på viser at Contador skulle ha den samme dopingblandinga som Jürg Jaksche. Jaksche innrømmet for kort tid siden å ha brukt EPO, eget blod og andre dopingpreparater." Sakset fra en db-artikkel. Endret 26. juli 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Tror det er Kurt-Asle sin tur i morgen. Han har virkelig fortjent det! 9144508[/snapback] Ja, håper han kommer med i et godt og stort brudd og til slutt kommer alene inn til mål. Contador virker ikke helt ren han heller, men det er danske medier som sitter på info'en om han og dopingbruk (?). Veldig usikkert dette. 9144346[/snapback] Contador ble nektet start i TDF i fjor, så det er ikke bare danske medier som er mistenksomme. Sakset fra en db-artikkel. 9144526[/snapback] Når du nevner det hasr jeg hørt om det før, tenkte ikke på det når jeg skriv innlegget mitt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ser det er mange som håper Evans vinner sammenlagt, og jeg må nok føye meg inn i den rekken. Jeg blir helt paranoid av alle avsløringene. Det er så utrolig mange som er blitt tatt, og jeg er ganske sikker på at det er mange som har dopet seg og kommet unna med det også. For alt jeg vet kan både Evans og Leipheimer også på et eller annet tidspunkt i karrieren tatt dop. Men jeg får nesten heie på de to da jeg ikke har hørt mistanker rettet mot noe av dem, i motsetning til Contator. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Kom nettopp hjem fra byen og jeg fikk et skikkelig slag i trynet når jeg gikk inn på VG Nett. Fy faen. Heia Evans! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Blir sterkt tvilende til Armstrong når jeg leser dette 9143841[/snapback] Du er ikke alene. At Lance skulle vinne sju år på rad når mange av konkurretene hans var proppet fulle av dop. Det henger rett og slett ikke på greip. Han var hele tiden på et vis et steg foran. Jeg sier det igjen; på tempoen så heier jeg på Cadel Evans. 9143935[/snapback] Da har du ikke fulgt med. Lance var aldri sykt overlegen. Han hadde det desidert beste laget, beregnet godt og holdt seg unna velt. Han klarte knapt å vinne en etappe det siste året. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Blir sterkt tvilende til Armstrong når jeg leser dette 9143841[/snapback] Du er ikke alene. At Lance skulle vinne sju år på rad når mange av konkurretene hans var proppet fulle av dop. Det henger rett og slett ikke på greip. Han var hele tiden på et vis et steg foran. Jeg sier det igjen; på tempoen så heier jeg på Cadel Evans. 9143935[/snapback] Da har du ikke fulgt med. Lance var aldri sykt overlegen. Han hadde det desidert beste laget, beregnet godt og holdt seg unna velt. Han klarte knapt å vinne en etappe det siste året. 9144943[/snapback] Han var aldri sykt overlegen? 1999: Vant med 7 min 37 sek 2000: 6 min 2 sek 2001: 6 min 44 sek 2002: 7 min 2003: 1 min 1 sek 2004: 6 min 19 sek 2005: 4 min 40 sek Hvis det ikke er overlegent å vinne 7 år på rad med et gjennomsnitt på 4,5 min, så vet hvertfall ikke jeg hva som er overlegent. Lance er smart, ingen tvil om det. HVIS han var dopa, hadde han nok vett til å ikke gjøre en slik etappe som Landis gjorde i fjor. Nå vet vi jo også at konkurrentene hans var dopet, da blir det hele enda mer utrolig. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er ganske overlegent når du tenker på at Ullrich brukte doping...... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Blir sterkt tvilende til Armstrong når jeg leser dette 9143841[/snapback] Du er ikke alene. At Lance skulle vinne sju år på rad når mange av konkurretene hans var proppet fulle av dop. Det henger rett og slett ikke på greip. Han var hele tiden på et vis et steg foran. Jeg sier det igjen; på tempoen så heier jeg på Cadel Evans. 9143935[/snapback] Da har du ikke fulgt med. Lance var aldri sykt overlegen. Han hadde det desidert beste laget, beregnet godt og holdt seg unna velt. Han klarte knapt å vinne en etappe det siste året. 9144943[/snapback] Jo, han var sykt overlegen, han vant med mange minutter, han vant 7 år på ram, er ikke det overlegen, her har ikke DU fulgt med For dere som fulgte med på gårsdagens etappe så hørte dere sikkert Kaggestad og Paasche snakke om den italienske dop legen Ferrari som han dopet mange, 4 stykker som var på hans "liste" hadde plustelig et mye større andel røde blodlegemer etter å ha hvert oss denne fyren, Lance kalte Ferari en ærlig mann selvom dette openbart ikke var en ærlig mann. Klart man blir mistenksom av slikt, må si meg enig med white nå, heia Evans, og Sastre, de er ikke umennskelige så jeg tror ikke disse er dopet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Oppi all elendigheten må vi jo trossalt tippe dagens resultat, vi er igjen på flatene igjen noe nok mange er svært glade for, ikke minst vår egen okse fra Grimstad. Personlig tror jeg nok Tom Boonen blir farlig i dag, virker som han har hengt bra med i fjellene og ikke har slitt alt for mye. 26.07.2007 26. juli - 17. etappe (flatt): Pau - Castelsarrasin, 188,5 km. 1) Tom Boonen 2) Robert Hunter 3) Erik Zabel Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg tipper: 1) Boonen 2) Hushovd 3) Hunter Kan være litt optimistisk med tanke på Hushovds problemer, men håper han slår til i dag. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Relativt lang, slakk etappe. En blanding av spurt/allround-etappe. 1.Thor Hushovd 2.Kurt Asle Arvesen 3.Cadel Evans Endret 26. juli 2007 av kilik Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg tror jeg gir opp å følge med i Tour De France i det hele tatt framover... Siden Armstrong så er det nesten ikke ryttere igjen, som var store da. Og jeg tror ikke Armstrong var typen til å dope seg... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Arvesen i dag! Det hadde han fortjent. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Arvesen i dag! Det hadde han fortjent. 9145320[/snapback] Støttes! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det ville vært perfekt om Arvesen hadde klart å få en ettappeseier i dag. Er det noen som fortjener det, så er det Arvesen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Helt enig, jobbet knall hardt for laget sitt! Men tviler litt at han vinner i dag Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hvis han kommer i et vellykket brudd så kan det holde helt inn til mål. Heia Arvesen og Hushovd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg