Bruker-93156 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det var det vi sa. Rassmussen er ren! Pure as water.... Norwegian water of course! 9140957[/snapback] Han er ren nå ja. Han var nok ikke like ren da han spiste okseblod til frokost. 9140965[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg synes faktisk denne historien er ganske troverdig. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det at Rasmussen ikke ble tatt denne gangen betyr ikke at han har vært ren. Når selv danske medier er så negative mot Rasmussen som der er, ligger det nok noe i dopinganklagene. Lenke til kommentar
agail Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 All ære til Sastre som tør å utfordre Rasmussen og de andre foran han på lista. Synd det ikke holdt inn til en etappe seier i hvert fall. Er imponert over Soler som nå vel har sikkret seg polkadotten hvis han kommer seg til mål i Paris. Moreni dopet seg og ble nummer 102 på etappen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Moreni dopet seg og ble nummer 102 på etappen! 9141016[/snapback] Hvor hadde han vært uten doping? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Rart at alt kommer fram nå, og ikke tidligere. jeg mener det kun er for å prøve å knekke ham, psykisk... Lenke til kommentar
agail Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Moreni dopet seg og ble nummer 102 på etappen! 9141016[/snapback] Hvor hadde han vært uten doping? 9141025[/snapback] Ja det kan vi lure på. HeHe Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det var ingen overraskelse i det hele tatt. I utgangspunktet hadde jeg mer tro på Robert Hunter, men at det var noen fra et mindre lag som Cofidis er ikke overraskende -- selv om han ikke har vunnet noe. At noen her spekulerte i at det var Rasmussen må være tidenes bommert. Selvsagt er han ikke så dum å ta et stoff som er kjempelett å oppdage når man leder midt i Touren. Særlig med tanke på at det sannsynligvis ikke ville hjulpet han i det hele tatt. At Sinkewitz ble tatt for testosteron har èn grunn: Det ble ikke tatt i en oppkjøring og han regnet derfor ikke med å bli testet. Det viser også at laget sannsynligvis ikke på noen måte har noe med det å gjøre. Landis ble tatt for testosteron, men det kommer sannsynligvis av at han gjorde en skikkelig tabbe, eller at han bare var maks desperat. Han var blitt parkert og trengte noe for å komme tilbake igjen. Dessverre gir ikke testosteron den effekten han faktisk fikk. Så den beste forklaringen er rett og slett at han bloddopet seg med allerede dopet blod. Den andre forklaringen er at han bare er utrolig dum, handlet på egen hånd, og faktisk hadde en utrolig bra form den dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Dette høres kanskje litt ondt ut, men jeg håper Evans kjører tidenes tempo, at Rasmussen kjører likt som i 05 og at Contador har en dårlig dag. Jeg unner forøvrig Arvesen en etappe mer enn noen andre og håper den kommer i morgen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Moreni dopet seg og ble nummer 102 på etappen! 9141016[/snapback] Hvor hadde han vært uten doping? 9141025[/snapback] Ja det kan vi lure på. HeHe 9141037[/snapback] http://www.rgp.no/ Kanskje? Lenke til kommentar
agail Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Etappen i morgen kan passe Arvesen godt. Håper han kommer med i det rette brudet og ikke har brukt for mye krefter idag. Spurt lagene har nok ikke så mye krefter å kjøre inn et eventuelt brudd med siden det har vært noen kjempe tunge dager i pyreneene nå. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Håper på Evans jeg også, men 5 minutter er MYE. Forøvrig enig med Boonen som hevder at Evans er eneste rene i toppen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) HEIA Rasmussen, håper han drar det i land! Moro for danskene at de får seg en ordentlig sykkelhelt. Evans må være tidenes kjedeligste syklist. Endret 25. juli 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 HEIA Rasmussen, håper han drar det i land! Moro for danskene at de får seg en ordentlig sykkelhelt. Evans må være tidenes kjedeligste syklist. 9141247[/snapback] Helt og helt. I 22 dager i forkant av årets Tour var dansken som sunket i jorda. Dersom dette stemmer og man tenker på den historien om blodposer i en skoeske er det vanskelig å tro han har vært ren i år. Spesielt siden stoffet i skoesken er et prestasjonsfremmende middel som dopingjegerne enda ikke kan avsløre. De kommer forhåpentligvis opp med en metode engang i framtiden (synd de ikke kunne det for fire fem år siden) Kilde på qoute Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Håper på Evans jeg også, men 5 minutter er MYE.Forøvrig enig med Boonen som hevder at Evans er eneste rene i toppen. 9141237[/snapback] Flåsete av dere begge. De i toppen blir testet hele tiden og garantert avslørt før eller siden om det skulle være tilfelle. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Enhver er uskyldig til det motsatte er bevist selvsagt, men ingen tvil om at Rasmussen har holdt seg unna dopingjegerne i oppkjøringen. Jeg orker ikke å være naiv lenger. De andre i toppen? Vel, jeg er skeptisk. Cofidis-laget har ikke overraskende reist hjem fra touren. De hadde ikke en dritt å kjøre for uansett. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hehe, var ikke de et av lagene som protesterte mot doping i starten av dagens etappe? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jepp, det gjør det enda mer flaut for laget. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Vel, jeg håper Contador vinner, han virker god, synd at han ble sliten i dag. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Enhver er uskyldig til det motsatte er bevist selvsagt, men ingen tvil om at Rasmussen har holdt seg unna dopingjegerne i oppkjøringen. 9141908[/snapback] Så det er det altså ingen tvil om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg