Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Nå hadde Vino en kjempe kontrakt, tror ikke det var pengene, men forventningene til at han endelig skulle vinne TdF var enorme, han var kjempe skuffet i starten her måtte noe gjøres, ok, han tjener endel penger, men det var ikke derfor han dopet seg, det er jeg nesten helt sikker på.

Mine tips før start:

Gul: Klöden

Grønn: Mc Ewen

Hvit: Cunego

Polka: Rasmussen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Cunego stillte vel ikke til start en gang.

9139503[/snapback]

Han er for gammel også.

9139504[/snapback]

Nei, han er 25.

Edit: Ny rytter har forøvrig testet positivt. Identiteten er ikke avslørt enda.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/sy...icle1904388.ece Enda en rytter tatt?! Dette begynner å synke ned til et begredelig nivå.

9139526[/snapback]

Hadde du forventet noe annet?

Hva trodde dere måtte til for at sykkelsporten skulle bli renere? At ryttere plutselig ble smarte nok til å ikke dope seg eller at jakten intensiveres? Det siste er selvsagt det som må til for at det første blir et faktum og det er akkurat det vi er vitne til nå.

Lenke til kommentar
Nei, han er 25.

9139515[/snapback]

Akkurat. Den gjelder for ryttere under 25 år.

Skal bli annonsert kl. 15.

Tipper det er Kløden eller en annen Astana-rytter.

9139530[/snapback]

Med tanke på at det er testosteron og at den ble tatt etter den 11. etappen er det heller trolig at det er en av de som var i toppen etter den etappen.

Lenke til kommentar

Ja, men litt merkelig hvis de offentliggjør navnet hvis vedkommende fortsatt er i løypa.

Rytterne som ble testet etter den etappen var vinner Robert Hunter (Barloworld), andremann Fabian Cancellara (CSC), sammenlagtleder Michael Rasmussen (Rabobank) samt en fjerde utplukket rytter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ops, viste ikke at cunego ikke stilte :whistle:

Det er forresten 26 som ungdoms trøya

9139693[/snapback]

The Maillot blanc (French for white jersey) is the jersey given to the best young rider in the Tour de France as determined by the best overall time. The winner must be under the age of 25 on January 1 the year of the Tour. The jersey holder is thus determined by looking at the maillot jaune classification, then removing all riders born before the cut-off date.
Lenke til kommentar

Ja, to ETA-bomber til nå visstnok, men ingen drept eller skadet. Får håpe det ikke skjer noe med rytterne eller andre.

Disse åtte ble testet: Rasmussen, Kirchen, Zabel, Vila, Jégou, Iglinskij, Moreni og Hunter.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Åtte ryttere ble testet etter den 11. etappen. Ifølge den danske Politiken var dette Michael Rasmussen (Rabobank), Kim Kirchen (T-Mobile), Erik Zabel (Milram), Francisco Vila (Lampre), Lilian Jégou (Francaise de Jeux), Maxim Iglinskij (Astana) og Cristian Moreni (Cofidis) og Robert Hunter (Barloworld).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis Rasmussen er dopet så er det ikke på testo, men på hemopure (som forøvrig ingen noensinne har blitt tatt for).

Lenke til kommentar

Den Positive Dopingprøven var fra den 11. etappen. De som kommer blant de tre første må automatisk bli testet - Trodde det var slik jeg. Og hvis det jeg mener er tilfelle så er Cancellara blant dem som ble testet. Skal ikke si meg sikker. (ikke at jeg tror at han har tatt doping altså)

Ikke helt sikker på dette, men mener at det var fra den 11. etappen......

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...