Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Enig der. Men jeg får det ikke til å stemme at en liten spjæling fra Danmark skal vinne Touren. Mannen er jo dårlig på tempo, men hver gang en ekspert lister opp egenskaper som er viktige for en sammenlagtrytter nevner han tempo... Leste også at Rasmussen ikke får være med på det danske landsglaget, pga. det dopinggreiene... Er det bare jeg som blir litt mistenksom hvis han vinner Tour de France i år?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig der. Men jeg får det ikke til å stemme at en liten spjæling fra Danmark skal vinne Touren. Mannen er jo dårlig på tempo, men hver gang en ekspert lister opp egenskaper som er viktige for en sammenlagtrytter nevner han tempo... Leste også at Rasmussen ikke får være med på det danske landsglaget, pga. det dopinggreiene... Er det bare jeg som blir litt mistenksom hvis han vinner Tour de France i år?

9121402[/snapback]

Kaggis nevnte jo Pantani som et unntak. En mann som måtte ha godt forsprang før tempoetappene.

Ang. doping har man vel ingen grunn til mistanke? Han har rotet litt med meldingene om hvor han har vært. Skal man dope seg, ville man sikkert vært ekstra påpasselig med dette for å unngå mistanke. Og hvorfor skulle den tidligere lagkammeraten vente helt til nå med disse beskyldningene?

Lenke til kommentar

9121402[/snapback]

Du er nok ikke alene om å bli mistenksom hvis han vinner..

Prudhomme sier jo at om de hadde visst om de advarslene rasmussen allerede har fått kunne han ha vært utestengt

Lenke til kommentar

Jeg håper at Klöden for det til i morra. Det er på tide at han vinner eller kommer seg opp på topp tre. Han var der jo på tempoen og andre etapper, men han må begynne å ta litt tid.

Siste tempoen kommer til å bli veldig avgjørende hvis Rasmussen fortsatt har trøya. Det er ihvertfall hva jeg tror..

Lenke til kommentar

2.45: Arvesen med i brudd

Kurt Asle Arvesen er med i en gruppe på 25 ryttere som nå jager Tschopp og Kohl i tet. De har to minutter ned til hovedfeltet, hvor Rasmussen sitter sammen med resten av favorittene. Også Vinokourov er med i Kurt-gruppa.

Lenke til kommentar

Hva tror dere folk om oppstyret rundt Michael Rasmussen? Han har visstnok unnvært å si ifra om hvor han har vært. Mye oppstyr rundt han. En Amerikaner (tidligere mountain-bike syklist) husker ikke navnet, men han sier at han har transportert blod fra Amerika til Italia til Rabobank rytteren Rasmussen.

Hva tror dere om Rasmussen og mistankene bak han?

Ble litt dårlig formulert men.......

Takker for Svar!

Lenke til kommentar
Hadde du lest på de forige sidene så er Rasmussen blitt diskutert. Selv orker jeg ikke å dømme noen før det faktiske er fellende bevis til stede, blir for dumt om man skal tenke at alle som er gode også er dopet.

9125461[/snapback]

Så at det sto om det nå ja......

Rasmussen var jo ikke blant favorittene før Tour de France, men for en overaskelse han ble......! Men Vino ble jo en nedtur, synd med Vino. hadde vært kanskje enda mer spennende med Valverde og Vinokourov med i kampen om den gule trøya. Skuffende tempo av Valverde forresten........

Lenke til kommentar

Da ble det én til for Vino. Må si jeg ble litt overrasket, selv om det ikke har noen innvirkning på den gule trøya og Rasmussen.

Blir spennende på onsdag med enda en fin klatre-etappe. Håper det blir enda mer action mellom Contador og Rasmussen da. Kanskje Evans vil gjøre noe? For han så brenner det nå virkelig på dass om han skal kunne lukte på den gule trøya.

Lenke til kommentar

Gleder meg allerede til onsdagens etappe. Blir spennende å se om Klöden angriper, eller om han satser på å ta inn 5 minutter og 30 sekunder på tempoen. Neste tempo er mer eller mindre flat og dermed skal det være mulig for Klöden å ta det, men den gule drakten ser alltid ut til å gi ekstra krefter til eieren så jeg håper han prøver å ta et minutt på onsdag. Evans er vel også omtrent i samme posisjon dog i et noe bedre utgangspunkt.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar
Dagens spørsmål: Hvem tror at M. Rasmussen har dopet seg? Svar gjerne hvorfor.

Personlig tror jeg på Rasmussen, dvs at han ikke har dopet seg.

9134224[/snapback]

Nei. Fordi det ikke ligger noe annet en rykter ut om det. Om man skal tro på noe uten noe håndfast kan vi tro at kongen drar på horehus hver kveld.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...