Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir interessant i pyreneene dette nå får de sannsynligvis 3 mann lant opp i sammendraget.

De kan støte med en av de så må de andre favoritene tette luken da kan en av de andre støte.

Da må jo en av dem komme løs.

Lenke til kommentar
Hvem var det som hadde gitt opp Vino?

9114773[/snapback]

Imponerende av Vino, men tror han taper mye i pyreneene, men Klöden derimot, hvis han ender 1-2min. bak Vino så er han absolutt med i kampen om sier, men Evans må vi ikke glemme, har åpnet sterkt

Lenke til kommentar
Blir interessant i pyreneene dette nå får de sannsynligvis 3 mann lant opp i sammendraget.

De kan støte med en av de så må de andre favoritene tette luken da kan en av de andre støte.

Da må jo en av dem komme løs.

9114797[/snapback]

Det var det de gjorde for 2 år siden mot Lance. 3 t-mobile og vino...

Lance var alene, fordi hele laget hadde detti av, men han tok de rette valgene, og klarte å stoppe de som måtte stoppes.

Lenke til kommentar

Jaja...man kan ikke avskrive Vino enda. Imponerende i dag. Tok inn 3 min på Rassmussen, og dansken har vel også en fordel av tørr asfalt.

Skuffende av Valverde, og tildels også Sastre. De 2 skal slite hardt for å henge med i fjella nå.

Må heller ikke glemme Contador, som har vært den store overraskelsen hittil. Han kan fort havne høyt i sammendraget.

Men Astana virker utrolig sterke. Nå har de også fordelen å være 3 mann der oppe, så jeg trur den danske kyllingen skal få kjørt seg nå. Detta blir moro.

Pantera

Lenke til kommentar
Hvem var det som hadde gitt opp Vino?

9114773[/snapback]

Imponerende av Vino, men tror han taper mye i pyreneene, men Klöden derimot, hvis han ender 1-2min. bak Vino så er han absolutt med i kampen om sier, men Evans må vi ikke glemme, har åpnet sterkt

9114799[/snapback]

Hvorfor skulle Vino tape så mye? han er jo bedre enn Kløden i fjellene (skadefri)....

Lenke til kommentar

Vinokourov er veldig god i fjellene så hvis han er i form klarer han seg veldig bra.

Hva med doping spekulasjonene rundt Rasmussen?

Hvorfor har det kommet opp nå? Han har jo hatt Polka mange år nå. Er det ikke 3. året på rad?

Hva tror dere om det? Sant eller ikke? Det finnes jo nesten ikke noen bevis da.

Lenke til kommentar
Vinokourov er veldig god i fjellene så hvis han er i form klarer han seg veldig bra.

Hva med doping spekulasjonene rundt Rasmussen?

Hvorfor har det kommet opp nå? Han har jo hatt Polka mange år nå. Er det ikke 3. året på rad?

Hva tror dere om det? Sant eller ikke? Det finnes jo nesten ikke noen bevis da.

9115860[/snapback]

Hele opplegget virket merkelig. Det var hans 2. advarsel, og han fikk den meddelt privat slik det skal foregå for flere måneder siden. På 3 advarsler blir de utestengt av danmarks idrettsforbund i 6 måneder.

Så finner plutselig lederen for anti doping danmark det for godt å lage en offentlig affære av en relativt sett ubetydelig advarsel som skjedde for lang tid siden, og drar hele veien til frankrike for å lage pressekonferanse og å trøkke trynet sitt på TV.

Virket mer som en skremselskampanje enn noe med substans. Blir nok kanskje rettslige etterspill etter at touren er ferdig skulle man tro.

Det eneste som kan redde skinnet til anti doping danmark i mine øyne er hvis de ruger på noe mere som ikke er offentliggjort ennå, ellers virker hele opptrinnet bare latterlig amatørmessig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...