Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må man sykle eller kan man bare reise ned å ta del i dopfesten uten sykkel? :p

9108050[/snapback]

Dette er ikke fotball. De dårligste MÅ finne på noe for å hevde seg. De har i grunnen tapt på forhånd. Trist men sant.

Jeg tror ikke noe på at man MÅ være dopet for å sykle fra dopingavslørte syklister. Man har en genetisk "maksgrense" for hvor god man kan bli, uansett trening. Har man ikke "anlegg" for å kunne bli så god, nytter det ikke uansett hvor mye du trener.

Man kan for eksempel ikke trekke konklusjonen om at Lance må ha vært dopet, fordi han syklet fra så mange som har blitt avslørt.

Lenke til kommentar
Har de ikke gitt opp Vino da?

Trodde iallefall at de skulle satse på Klöden.

9108003[/snapback]

Det virker ihvertfall som om de har gitt opp Vino, ja. De bør ihvertfall ha gjort det. Han må vel vise noe i første fjellet i Pyreneene, hvis han skal ha noen forhåpninger om å få laget til å kjøre for seg. Han ligger jo tross alt over 8 min bak Rassmussen, og ca 5.30 bak Valverde. Dessuten virker Klöden mye sterkere i fjellet, og ligger også over 4 min foran Vino.

Men tempo'n i morra blir spennende. Trur Cancellara og Klöden blir 2 av de sterkeste der. Vino vil nok også være der oppe, men ikke helt. Blir også spennende å se hvor mye Rassmussen vil tape i forhold til Valverde og Klöden, og om Sastre skal våkne.

Pantera

Lenke til kommentar

Liker veldig godt tempoetapper. Det er her vi kan se om rytterne er gode til å holde en relativ høy fart/intensitet over lengere tid.

Når jeg nå ser Lance sin tempoetappe under Toure de France i 2005 på YouTube, så virker den veldig kjent. Er nemmlig usikker på om jeg så den etappen eller ikke, men siden den virker kjent så har har jeg sikkert det:

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...