^fmj Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hva med å lage en egen tråd der vi lager hver vår egen top 5 eller 10 liste, samt gjetter på: Grønn trøye, polkadott trøye, beste unge rytter og beste lag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Favoritter: Jeg synes det er synd ikke Cunego, Di Luca eller Piepoli skal starte! De hadde gjort seg synlig oppe på sammenlagtlisten! Han hadde vel ikke gjort seg synlig om han ikke hadde dopa seg ... Lenke til kommentar
scythe Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Favoritter: Jeg synes det er synd ikke Cunego, Di Luca eller Piepoli skal starte! De hadde gjort seg synlig oppe på sammenlagtlisten! Han hadde vel ikke gjort seg synlig om han ikke hadde dopa seg ... 9013247[/snapback] Det var vel en idiotisk kommentar vil jeg tro Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Lager en tråd om Tour de France, vet det er en fra før, men denne blir andeledes, her tippes de første tre pall plassene foran hver etappen. I dag går altså den første etappe i Londons vakre gater, i utgangspunktet var jeg skeptisk til at det skulle gå i London, men ikke nå lenger, jeg må inse at dette kommer til å bli en flott ramme med opp mot 1,5 millioner mennesker rundt traseen. 07.07.2007 Prolog (tempo): 7,9 km i London. 1) Fabian Cancelara 2) Thor Hushovd 3) Zabriskie Endret 7. juli 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Jeg tror nok desverre(?) også at Fabian vinner prologen. Siden det er mange gode ryttere skal jeg være litt sprek i de andre tipsene 1. Fabian Cancellara, CSC 2. David Millar, SDV 3. Bradly Wiggins, COF :-) Håper selvsagt Thor kommer høyt, men jeg har ikke troa idag gitt. Beste lag etter første etappe blir enten, CSC, GCE eller AST.. Endret 7. juli 2007 av Bluesummers Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg må si jeg har klokke tro på Thor, han er en god tempo syklist, spurete hans i år har hvert så som så, men tror denne passer han bra Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Da får jeg tippe 1. Cancelara 2. Karpets 3. David Millar Tror nok CSC vil lede klart etter dag 1, som lag... Endret 7. juli 2007 av miniPOK Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Merker at det er mange som har tro på Vinokourov... Ta en titt her: Eurosport Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Sry, du tippet for sent, du tippet etter Karpets var i mål Så den går ikke Jeg har IKKE tro på Vinokourov!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Vakkert her var årets Tour tråd... Jeg velger å være litt patriot på dagens prolog og setter en femmer på Hushovd , men det den er vel dessverre for "lett" tekniskt til at han vinner... Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Der tror jeg fort dagens vinner kjørte imål... Vanvittig sterkt av Kløden Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du har tv2 sport eller? Sitter å venter på at bdet skal begynne igjen Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du har tv2 sport eller? Sitter å venter på at bdet skal begynne igjen 9024056[/snapback] Det har jeg... men Eurosport viser og så ser heller der hehe Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Jaja, jeg tippet Kløden i sammendraget Endret 7. juli 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ser berre Eurosport jeg, liker ikke Kaggestad.. Og hvorfor har du ikke tro på Vinokourov? Noen som vet om Kacheskin stiller til start? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kacheskin stiller til start han... Jeg har heller ikke alt for stor tro på Vinokourov som vinner av touren, han har en tendens til å ha en virkelig dårlig dag og hvor han ender opp med alt for mange minus minutter i forhold til de andre... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Enig med manx når det gjelder Vinokourov, ellers slo tipset om Cancellara inn Mens Kløden i sammendraget ikke blir mindre sannsyndelig med dagens insats Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Da lager jeg morgendagens løps tråd, den første flate etappen hvor vi forhåpentøigvis får se Thor i stor form, likevel litt skeptisk. 08.07.2007 1. etappe (flatt): Londres - Canterbury, 203 km. 1) Mc Ewen 2) Benard Eisel 3) Tom Boonen Sorry Thor Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Cancellara var jo ingen oddsbombe for å si det sånn, når mannen er i form så er det ikke en mann i verden så slår han på tempo opp til 15 kilometer noe han viste i dag. Han kunne jo ha vært farlig i sammendraget men han er jo ikke en fjellgjeit for å si det sånn... Edit: Spurter er alttid vanskelige å forutse, men Eisel er en mann Hushovd slår 8 av 10 ganger, jeg er mer redd for Napolitano, Bennati og Freire... Men jeg tror det står mellom Hushov, McEwen og Boonen i morgen også de tre som kommer til å kjempe om den grønne trøya til slutt i år... Endret 7. juli 2007 av Manx Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det blir nok 1. Boonen (nokså sikker) 2. Napolitano 3. McEven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg