OlaTK Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 De har jo selvfølgelig informasjon om diverse severdigheter liggende klart så det kan brukes. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Info om alle disse slottene og greier som vi ser har de fått fra den franske produsenten, men mesteparten av de som gjelder sykkelresultater har nok Kaggestad i hodet. Lenke til kommentar
agail Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg synes det bare er bra at de driter seg ut inni mellom eller snakker masse drit. Det gjør det litt artigere å se på etappene sånn midt i når det ikke skjer noe særlig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Ny flat etappe, bomma i går, håpet på massespurt noe det ikke ble, litt skuffende, men satser på at det blir massespurt i dag. 19.07.2007 11. etappe (flatt): Marseille - Montpellier, 182,5 km. 1) Chavanel 2) Boonen 3) Zabel Endret 19. juli 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Blir nok mest sannsynlig en massespurt i dag, ja. Tipper denne resultatlista, jeg: 1. Hushvod 2. Hunter 3. Boonen Pantera Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ny flat etappe, bomma i går, håpet på massespurt noe det ikke ble, litt skuffende, men satser på at det blir massespurt i dag. 19.07.2007 11. etappe (flatt): Marseille - Montpellier, 182,5 km. 1) Chavanel 2) Boonen 3) Napolitano 9100501[/snapback] Tviler på at Napolitano tar 3. , han har trekt seg Mitt tips: 1. Boonen 2. Benatti 3. Hushovd Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Tviler på han har trekt seg, men mulig han har trukket seg Benatti er vel heller ikke med, han kom utenfor time limiten Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Tviler på han har trekt seg, men mulig han har trukket seg Benatti er vel heller ikke med, han kom utenfor time limiten 9100578[/snapback] Benatti er med han! Napo kom utanfor tidslimiten! Endret 19. juli 2007 av miniPOK Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg har troen på massespurt i dag og tar en råsjangs på de tre beste. 1. Zabel 2. Hunter 3. Benatti Lenke til kommentar
agail Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Tøft av Vino i dag. Kan bli interesant i pyreneene dette. Bra av Barloworld dette 2 etappe seiere på 3 dager. Endret 19. juli 2007 av agail Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Tøft av Vino i dag.Kan bli interesant i pyreneene dette. Bra av Barloworld dette 2 etappe seiere på 3 dager. 9102872[/snapback] Morsomt at Vino viser seg ja, det gjennspeiler bare hvilken aggresiv og uforutsigbar rytter han er, tydlig at han ikke lenger er like hemmet av skaden heller. Også morsomt at Barloworld tar nok en etappeseier, synes Hunter fortjente den etter at han tapte knepent mot Hushovd. Lenke til kommentar
agail Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Tøft av Vino i dag.Kan bli interesant i pyreneene dette. Bra av Barloworld dette 2 etappe seiere på 3 dager. 9102872[/snapback] Morsomt at Vino viser seg ja, det gjennspeiler bare hvilken aggresiv og uforutsigbar rytter han er, tydlig at han ikke lenger er like hemmet av skaden heller. Også morsomt at Barloworld tar nok en etappeseier, synes Hunter fortjente den etter at han tapte knepent mot Hushovd. 9104119[/snapback] Hunter er jo på andre i kampen om poengtrøya mens de har 3 og 4 plassen i ungdomskonkurransen med Soler og Siutsou. Soler er jo på andre i kampen om klatretrøya noe som kan bli veldig interesant med tanke på at Rasmussen kanskje ikke bryr seg så mye om den nå som han har gul trøya i sikte. Med andre ord så har Barloworld prestert over all forventning med etappe seiere og trøyer i sikte. Endret 19. juli 2007 av agail Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tøft av Vino i dag.Kan bli interesant i pyreneene dette. Bra av Barloworld dette 2 etappe seiere på 3 dager. 9102872[/snapback] Morsomt at Vino viser seg ja, det gjennspeiler bare hvilken aggresiv og uforutsigbar rytter han er, tydlig at han ikke lenger er like hemmet av skaden heller. Også morsomt at Barloworld tar nok en etappeseier, synes Hunter fortjente den etter at han tapte knepent mot Hushovd. 9104119[/snapback] Hunter er jo på andre i kampen om poengtrøya mens de har 3 og 4 plassen i ungdomskonkurransen med Soler og Siutsou. Soler er jo på andre i kampen om klatretrøya noe som kan bli veldig interesant med tanke på at Rasmussen kanskje ikke bryr seg så mye om den nå som han har gul trøya i sikte. Med andre ord så har Barloworld prestert over all forventning med etappe seiere og trøyer i sikte. 9105127[/snapback] Med mindre du sa det så har dei og 2 etappeseiere allereie! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hva tror man om dagens etappe? Den har jo en 2 kategori mot slutten, så jeg tror muligens det kan bli et brudd som går inn i dag. Mine stalltips: 1. Vino 2. Voigt 3. Boogerd Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Er det sikkert Vino får gå i brudd da? Er ikke sikker på hvilken plassering og hvor langt bak han er Rasmussen, men hvis han har blitt i bedre form, så kan jo han være skummel i Pyrineende. Men er vel Kløden de kjører for nå? Og heller ikke sikkert at Boogerd får gå, han er stabil og god hjelperytter, og Rabobank vil kanskje ikke la han gå i brudd så lenge de har den gule trøya Endret 20. juli 2007 av SnusHanen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Av ikke-sammenlagtryttere i dag så tipper jeg på Voigt og Flecha. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Etappe 14, 15 og 16 blir ren underholdning i følge løypeprofilen! Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Mitt tips: 1. Vino 2. de la Fuente 3. Chavannel Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er det sikkert Vino får gå i brudd da? Er ikke sikker på hvilken plassering og hvor langt bak han er Rasmussen, men hvis han har blitt i bedre form, så kan jo han være skummel i Pyrineende. Men er vel Kløden de kjører for nå? Og heller ikke sikkert at Boogerd får gå, han er stabil og god hjelperytter, og Rabobank vil kanskje ikke la han gå i brudd så lenge de har den gule trøya 9107172[/snapback] Vino prøvde seg jo i går, riktignok helt mot slutten, men det kan tyde på at Astana ikke har gitt han opp helt og at skaden begynner å hemme han mindre. Jeg tror han kommer til å prøve seg i dag også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg