Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Patrick Sinkewitz avgav positiv a-prøve og Tysk TV kanal boikotter Tour de france...

T-Mobile har ikke akkuratt lykken med seg i år!

9095656[/snapback]

Lykken med seg? De har ene og alene skylden i det som skjer så her går det nok ikke på flaks... Han er jop tidligere dopa han sportsdirektøren også..

Absolutt ingen overraskelse :nei:

Lenke til kommentar
Lykken med seg?  De har ene og alene skylden i det som skjer så her går det nok ikke på flaks... Han er jop tidligere dopa han sportsdirektøren også..

Absolutt ingen overraskelse :nei:

9095731[/snapback]

De har nok ene og alene skylden i at Sinkewitz og Rogers trynet ja.

Er nok garantert ikke laget som står bak Sinkewitz doping heller

Lenke til kommentar

Ja jeg hørte det også, de kommentatorene driter seg vel ut jevnlig, så det var ikke noen overraskelse. Stykket han referer til heter for øvrig "Ten Little Indians".

Det var mer pinlig da de dreiv og snakka om damer i begynnelsen av touren, det var noen grisete referanser som jeg ble flau over å høre i samme rom som mora mi, husker ikke detaljene lenger.

Lenke til kommentar

Snakka jo om å bli steril også, Dag otto gikk jo ganske nøye inn på at han ALDRI var steril etter ritta.... :!:

Nevnte også at de hadde noen "sportsskoler" i Frankrike som Solem burde ta etter, så sier kaggestad; "men han kan jo ikke få plass til alt inn i huet heller da"... Hva faen :!:

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Snakka jo om å bli steril også, Dag otto gikk jo ganske nøye inn på at han ALDRI var steril etter ritta.... :!:

Nevnte også at de hadde noen "sportsskoler" i Frankrike som Solem burde ta etter, så sier kaggestad; "men han kan jo ikke få plass til alt inn i huet heller da"...  Hva faen :!:

9096956[/snapback]

Dette med sterilitet var jo et seerspørsmål da. Og Dag Otto sa også at enkelte som ikke er vant til å sitte lenge på sykkelen kan oppleve kortere perioder med impotens etter ritt som Trondheim-Oslo.

Pantera

Lenke til kommentar
Ja jeg hørte det også, de kommentatorene driter seg vel ut jevnlig, så det var ikke noen overraskelse. Stykket han referer til heter for øvrig "Ten Little Indians".

9096810[/snapback]

Boken til Agatha Christie heter jo originalt 'Ten Little Niggers', så det var sikkert derfor han blandet.

Lenke til kommentar
Jeg tror nok ikke de vet ''alt'', de tyr til hjelpemidler veldig ofte vil jeg tro.

9097462[/snapback]

Tja, de sitter ikke på wikipedia.com vis det er det du tror?

De tar jo for seg forskjellige lag for hver etappe så de har sikkert noen stikkord på ei blokk, men jeg tror nok de vet litt mer en man skulle tro...

Lenke til kommentar

Ja, det tror jeg. :)

Jeg har vanskelig for å tro at historieundervisningene de har hatt hittil er gjort uten hjelpemidler.

Eks: Det klosteret som ble vist i Marseille i stad, ble bygget på den og den tid, og tok x antall år å bygge.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...