agail Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Blir det spurt kan det bli Zabel. Han er den beste klatreren av spurterne. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Patrik Sinkewitz avgav positiv a-prøve og Tysk TV kanal boikotter dagens etappe av Tour de france... T-Mobile har ikke akkuratt lykken med seg i år! Endret 18. juli 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Patrick Sinkewitz avgav positiv a-prøve og Tysk TV kanal boikotter Tour de france... T-Mobile har ikke akkuratt lykken med seg i år! 9095656[/snapback] Lykken med seg? De har ene og alene skylden i det som skjer så her går det nok ikke på flaks... Han er jop tidligere dopa han sportsdirektøren også.. Absolutt ingen overraskelse Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Går ikke på flaks nei...det jeg prøvde å si var at det ikke gikk den rette veien for t-mobile i årets tour! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg satser på voigt slik som det ser ut nå, han stikker på den siste stigninga Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Lykken med seg? De har ene og alene skylden i det som skjer så her går det nok ikke på flaks... Han er jop tidligere dopa han sportsdirektøren også.. Absolutt ingen overraskelse 9095731[/snapback] De har nok ene og alene skylden i at Sinkewitz og Rogers trynet ja. Er nok garantert ikke laget som står bak Sinkewitz doping heller Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hva tror dere om sandy casar idag? Han har jo en god sjanse på dagens etappe, han sitter fint i bruddet også Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg satt og så på idag, sa kommentatoren "ten little niggerboys" idag? ca 5 min siden. Jeg håper det var ten little indians, men jeg ble nysgjerring nå, noen andre som hørte det? Sorry for off topic. GO HUSHOVD Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ja jeg hørte det også, de kommentatorene driter seg vel ut jevnlig, så det var ikke noen overraskelse. Stykket han referer til heter for øvrig "Ten Little Indians". Det var mer pinlig da de dreiv og snakka om damer i begynnelsen av touren, det var noen grisete referanser som jeg ble flau over å høre i samme rom som mora mi, husker ikke detaljene lenger. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 En av de har visst også sagt at den gule ledertrøya finnes i alle farger. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Snakka jo om å bli steril også, Dag otto gikk jo ganske nøye inn på at han ALDRI var steril etter ritta.... :!: Nevnte også at de hadde noen "sportsskoler" i Frankrike som Solem burde ta etter, så sier kaggestad; "men han kan jo ikke få plass til alt inn i huet heller da"... Hva faen :!: Endret 18. juli 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Snakka jo om å bli steril også, Dag otto gikk jo ganske nøye inn på at han ALDRI var steril etter ritta.... :!: Nevnte også at de hadde noen "sportsskoler" i Frankrike som Solem burde ta etter, så sier kaggestad; "men han kan jo ikke få plass til alt inn i huet heller da"... Hva faen :!: 9096956[/snapback] Dette med sterilitet var jo et seerspørsmål da. Og Dag Otto sa også at enkelte som ikke er vant til å sitte lenge på sykkelen kan oppleve kortere perioder med impotens etter ritt som Trondheim-Oslo. Pantera Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Vinneren av dagens etappe fortjente den ikke. En feig jævel som ikke gjorde noe for å bidra med å holde farten oppe... Voigt gjorde en god jobb! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ja jeg hørte det også, de kommentatorene driter seg vel ut jevnlig, så det var ikke noen overraskelse. Stykket han referer til heter for øvrig "Ten Little Indians". 9096810[/snapback] Boken til Agatha Christie heter jo originalt 'Ten Little Niggers', så det var sikkert derfor han blandet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Syntes de er morsomme jeg Kommer med mange morsomme kommentarer. :!: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Syns de kommer med mye bra og jeg... Iallefall de på Eurosport (Vet ikke om det er samme karene som kommenterer) Husk de sitter ås nakker om sykkelteori i 4-5 timer i 3 uker... mans kal kunne litt... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg tror nok ikke de vet ''alt'', de tyr til hjelpemidler veldig ofte vil jeg tro. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg tror nok ikke de vet ''alt'', de tyr til hjelpemidler veldig ofte vil jeg tro. 9097462[/snapback] Tja, de sitter ikke på wikipedia.com vis det er det du tror? De tar jo for seg forskjellige lag for hver etappe så de har sikkert noen stikkord på ei blokk, men jeg tror nok de vet litt mer en man skulle tro... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Ja, det tror jeg. Jeg har vanskelig for å tro at historieundervisningene de har hatt hittil er gjort uten hjelpemidler. Eks: Det klosteret som ble vist i Marseille i stad, ble bygget på den og den tid, og tok x antall år å bygge. Endret 18. juli 2007 av Onyx Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jaja, selvfølgelig kan de ikke alt det av seg selv, men syntes uansett det er bra at de faktisk har gjort det, lært litt, morsomt og hære om omerådene de kjører forbi også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg