Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

18.07.2007

10. etappe (flatt): Tallard - Marseille, 229,5 km.

1. Tom Boonen

2. Eric Zabel

3. Tor Hushovd

Jeg tror Tor klarer seg greit i morgen, tross sykdom og evt. andre plager. :)

Sterk mann, sykler fort. :)

Når det gjelder grønn trøye tror jeg Boonen vinner så lenge han kommer seg igjenom Pyreenene. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Kom hjem fra Frankrike i går (dvs 3 timer siden). Jeg var desverre ikke på noen av de aktuelle ettappene i tidsrommet jeg var i Frankrike. Men jeg fulgte med på TV når jeg hadde sjansen.

Lenke til kommentar
*snip*

9093258[/snapback]

Tviler på massespurt i morgen.. Det har vært to harde dager i Alpene og dessuten er det to tredje kategorier mot slutten. Dette er en perfekt etappe for et brudd til å gå inn. Mitt tips må bli Arvesen. Håper han får gå i morgen.

Lenke til kommentar
*snip*

9093258[/snapback]

Tviler på massespurt i morgen.. Det har vært to harde dager i Alpene og dessuten er det to tredje kategorier mot slutten. Dette er en perfekt etappe for et brudd til å gå inn. Mitt tips må bli Arvesen. Håper han får gå i morgen.

9093509[/snapback]

Etappen er jo nesten flat som en pannekake... :shrug:

Thor har selv sagt at det er best for spurterne med en flat etappe med et lite fjell på slutten - da er det enkelt å hente inn utbryterene.

Vi får se! :D

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Ja!

Idag er desidert årets beste brudd etappe!

Fjellene på slutten tror jeg skal gjøre det vanskelig for spurterne!

Men Freire er ingen DÅRLIG klatrer han så, tror at Freire vinner dagens etappe hvis det blir massespurt! :!:

Men jeg er likevel rimelig sikker på at et brudd går inn idag!

Arvesen, Flecha, Voigt, Voeckler!! Det er de jeg spiller mine kort på!! :thumbup:

Diskuterer gjerne med noen underveis i etappen!! :tease:

Lenke til kommentar

Mulig jeg virket naiv, men han har da ikke avlagt b-prøve, jeg vet godt at sannsynligheten er liten for at den blir negativ, men vi har sett tilfeller før.. Jeg venter til jeg har sett B-prøven med og dømme han. Selv om jeg hørres jævlig naiv ut :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...