Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Aner ikke, ganske ukjent, men han er ung, han kan jo i så fall utvikle seg i tempo... Er dette DC`s ny Lance montro..

9089891[/snapback]

Hvis han får trent seg bedre i tempo så er han DC`s nye Lance.

De skal bare droppe Leipheimer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gi opp miniPOK, nå er det bare Klöden som er håper for team astana :tease:

Jeg tror nok også Rasmussen kan være farlig i sammendraget selvom tempoen selvfølgelig er skummelt

9090336[/snapback]

Vi få vente til etter den første tempoen

Lenke til kommentar

Jeg tror nok også Rasmussen kan være farlig i sammendraget selvom tempoen selvfølgelig er skummelt

9090336[/snapback]

9090446[/snapback]

Du tror Vino tar inn 8min på 1 tempo? Ambisiøst. :shrug:

Lenke til kommentar

9090336[/snapback]

9090446[/snapback]

Du tror Vino tar inn 8min på 1 tempo? Ambisiøst. :shrug:

9090468[/snapback]

Jeg meinte at vi får se hvor mye Vino kan ta inn på den første, eventuelt i Pyreneene og så den neste tempoen!

Lenke til kommentar
Jeg meinte at vi får se hvor mye Vino kan ta inn på den første, eventuelt i Pyreneene og så den neste tempoen!

9090490[/snapback]

Vino er nok ferdig. Trur neppe han har sjans i sammendraget nå. Nå ser det også ut som om det er Klöden Astana kommer til å kjøre for.

trur det står mellom disse nå:

Valverde

Mayo

Klöden

Sastre

Rassmusen er outsideren. Men han må nok få et større forsprang.

pantera

Lenke til kommentar

Ja, litt skeptisk jeg også...

Men hvis han klarer kutte litt i pyrineene og ligger 2 min. bak vet vi han er sterk på tempo, noe han viste i London.

Men Rasmussen har jeg fått LITT tro på, husk at hvis han har 3 min. til tempo så kommer han til å kjøre forlivet for å holde den gule trøyen, men blir ikke lett, hadde hvert fett med dansk vinner da.

Ellers tror jeg det er Valverde og Mayo som blir farligst, litt usikker på tempo egenskapene, men Valverde er hvertfall en god spurter så han er vel god på flate?

Vi må ikke glemme Gerdemann helt da, han holder andreplassen sin og har ingen problemer til nå.

Evans er også spennende, mens Moreau, Schlech, og Contador nok blir outsidere, det gjelder også Kacheschkin

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Men hvis han klarer kutte litt i pyrineene og ligger 2 min. bak vet vi han er sterk på tempo, noe han viste i London.

Men Rasmussen har jeg fått LITT tro på, husk at hvis han har 3 min. til tempo så kommer han til å kjøre forlivet for å holde den gule trøyen, men blir ikke lett, hadde hvert fett med dansk vinner da.

Aldri i verden om han får gå alene en gang til. Det er det nok bare å glemme.

Lenke til kommentar

Aldri i verden om han får gå alene en gang til. Det er det nok bare å glemme.

9091518[/snapback]

Om ingen klarer å holde følge er det ikke mye de kan gjøre....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Om ingen klarer å holde følge er det ikke mye de kan gjøre....

9091980[/snapback]

De er det nok flere som klarer. Rasmussen er ikke så outstanding, litt oppskrytt i mine øyne. Hadde han blitt sett på som en sammenlagtkandidat ville han ikke få gått alene på søndag. Er helt sikker på at flere av de store hadde fulgt han da om de hadde følt at han var en trussel.

Lenke til kommentar
Haha, noen som så hunden idag (labradoren?)...  konge

men de hjula må være veldig svake. syntes det bøyde seg med en gang :hmm:

9091398[/snapback]

Ja, la merke til det, syntes det var litt rart at hunden virket uskadd når hjulet bøyde seg umiddelbart, men de er nok ikke så kraftige, få eiker p.g.a. vekt også er de laget av karbon

Lenke til kommentar

jeg fikk ikke sett etappen idag, forbannede dritt, var på hytta og der var det selvsagt bare nrk. Menmen, jeg tror de neste etappene er i boks ;)

Jeg håper btw på rasmussen i sammendraget, selv om han ikke er den sterkeste på tempo. Har alltid likt han :)

Lenke til kommentar

Da er det blitt flatt igjen og nye brudd som forhåpentligvis ikke går inn, men Kurt Asle Arvesen, CSC løpegutt satser på å gå i brudd i morgen, og ikke noe hadde hvert morsommere enn norsk seier, noe jeg ville unnet Kurt Asle, men selvfølgelig Thor også. Tror uansett et evt. brudd blir tatt igjen.

18.07.2007

10. etappe (flatt): Tallard - Marseille, 229,5 km.

1) Tom Boonen

2) Erik Zabel

3) Robert Hunter

Sorry Thor :ermm:

Lenke til kommentar

9090490[/snapback]

Vino er nok ferdig. Trur neppe han har sjans i sammendraget nå. Nå ser det også ut som om det er Klöden Astana kommer til å kjøre for.

trur det står mellom disse nå:

Valverde

Mayo

Klöden

Sastre

Rassmusen er outsideren. Men han må nok få et større forsprang.

pantera

9090611[/snapback]

Nja har egentlig mer tro på at Moreau kan gjøre det bedre enn Sastre egentlig. Sastre er vel like god om ikke litt bedre enn han i fjellene,men etter som jeg veit er vel Moreau ganske så god på tempo. Samme med Mayo, "ganske" svar i tempo i forhold til de virkelig gode.

Og slik jeg ser det, er Rassmusen ikke blant de beste klatrene. Hans måte å vinne en etappe på er som han gjorde nå sist, og gå i en utbryter gruppe og få noen mintutter. Tror det vil vise seg litt anderledes nå som han er i gult, og de andre lagene passer bedre på han. Men for guds skyld, han er såpass god at han er ikke en kimse av

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...