Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir veldig overrasket hvis Rasmussen prøver seg på et nytt stunt i dag, tror han kommer til å la andre gjøre grovjobben.

Godeste Vino er nødt til å vise seg frem, Astana har jo 3 veldig gode klatrere, håper og tror at de kommer til å angripe for fullt.

Mayo er også skummel, ser ut som han er tilbake i godformen.

Det blir i hvert fall spennende.

Jeg setter mine penger på Vino.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Suger og suger... det han taper på tempo, tar han igjen i bakkene...

Så lenge han gjør jobbe sin så er han en verdig motstander.

9083444[/snapback]

Da var det da rart at han ikke har vunnet før :hmm: Husker også at Valverde og Lance'ern sykla fra Rasmussen ganske heftig for to år siden. Var sikker på at det var Rasmussen som skulle rykke, men da kongen tråkka på sto han igjen som potetsekk :p Ikke at han er noen dårlig klaterer, men flere av sammenlagtrytterne hadde nok holdt følge med han om de hadde gått for klatretrøya og ikke for en god sammenlagtplassering. En god sammenlagtrytter kan også nesten glemme å stikke fra hovedfeltet så tidlig på etappene som Rasmussen gjør siden jakten på dem vil bli tatt opp så utrolig fort (funka jo for Landis, men det var jo juks.)

Lenke til kommentar
Blir veldig overrasket hvis Rasmussen prøver seg på et nytt stunt i dag, tror han kommer til å la andre gjøre grovjobben.

Godeste Vino er nødt til å vise seg frem, Astana har jo 3 veldig gode klatrere, håper og tror at de kommer til å angripe for fullt.

Mayo er også skummel, ser ut som han er tilbake i godformen.

Det blir i hvert fall spennende.

Jeg setter mine penger på Vino.

9087160[/snapback]

Endelig en som har tro på VINO!! GG!

Lenke til kommentar
Aner ikke.

Men hørte dere hva Kaggestad sa? Han sa at han syntes Klöden skulle få gå, også la Kascheckin hjelpe Vino, akkurat det samme jeg sa :D

9089736[/snapback]

Jeg synes de skal gi helvet i Vino, og la Kasjetsjkin helpe Klöden.

Med den formen Klöden er i nå trur jeg han ville ha tatt gul trøya lett i Paris

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...