Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, arrogant sagt av Vino, jeg tror nok Rasmussen kan klare seg med et tap ca. 3 min. hvis han leder og det står om seier i sammendraget og han ikke faller som han gjorde for 2 år siden, men det er ikke Vino som er trusselen tror jeg, tror han taper mer i Pyreneene.

Lenke til kommentar

Problemet er jo at Rasmussen er for dårlig på tempo til å komme blant de beste. Skal han klare pallen så må han gå i nok et monsterbrudd og få tilsammen kanskje 8-9 min før tempoetappene, men de andre lagene vil nok neppe la han gå igjen.

Det er lov å håpe, men jeg tror ikke han klarer det dessverre.

Lenke til kommentar
Ja, arrogant sagt av Vino, jeg tror nok Rasmussen kan klare seg med et tap ca. 3 min. hvis han leder og det står om seier i sammendraget og han ikke faller som han gjorde for 2 år siden, men det er ikke Vino som er trusselen tror jeg, tror han taper mer i Pyreneene.

9083208[/snapback]

Rassmussen var meget aktuel til høy plassering i fjor, hadde det ikke vært for en altfor håpløs tempo...

Lenke til kommentar
Det var jo ikkje så dumt å la Kacheskin gå, han er jo nesten på høyde med Vino og Kløden, og er jo ikkje så sikker på formen til Kløden. Dei kan jo ikkje berre kaste Vino ut av det når han berre er 3 min. bak dei andre og enda mindre bak Sastre og Mentsjov!

9082318[/snapback]

Du er ikke så sikker på formen til Kløden, men formen til Vino virker du sikker på :p

Tror Klødens form er god jeg, men nå syntes jeg lederne i team astana skal la de sykle som de vil, evt. la Vino hjelpe Kaschesckin, også la Kløden sykle som han vil

9082464[/snapback]

Kløden er jo i kjempe form så dere hvordan han tok innpå gruppa til Moreau og Rasmussen når han satte seg fremst og kjørte.

9082502[/snapback]

Kløden ja... Men han er betalt for å hjelpe Vino desverre, teit av team asta lederen

9082656[/snapback]

Ja det er teit.

Jeg tror Kløden kunne ha vunnet gultrøya med den formen han er i nå hvis han hadde fått kjørt i går å ikke måtte ha ventet på Vino.

Noen som vet hvor bra Kasjetsjkin er på tempo.

Han var jo ganske lett med opp i går. Det var jo han som tettet alle rykkene til Moreau

Lenke til kommentar
Om Rasmussen gjør brukbare tempoer så skal vi ikke se bort i fra at vi kan se en danske på pallen i Paris.

9083183[/snapback]

Det er akkurat det han mangler. Han suger jo på tempo? Om jeg ikke tar feil.

Huska at Paasche i studio lo da ordet tempo og Rasmussen ble nevnt :p

Lenke til kommentar
Om Rasmussen gjør brukbare tempoer så skal vi ikke se bort i fra at vi kan se en danske på pallen i Paris.

9083183[/snapback]

Det er akkurat det han mangler. Han suger jo på tempo? Om jeg ikke tar feil.

Huska at Paasche i studio lo da ordet tempo og Rasmussen ble nevnt :p

9083365[/snapback]

Suger og suger... det han taper på tempo, tar han igjen i bakkene...

Så lenge han gjør jobbe sin så er han en verdig motstander.

Lenke til kommentar

Han kommer ikke til å ta igjen så mye i bakkene. Favorittene vil ikke la Rasmussen gå så mange flere ganger enn det han gjorde i går ettersom de skjønner at han da lett kan blande seg inn i sammendraget. Jeg vedder en tier på at de ikke lar han gå igjen.

At dere skrev det feil :)

*prikemodus*

9083493[/snapback]

Hvem skrev feil? :p

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Han kommer ikke til å ta igjen så mye i bakkene. Favorittene vil ikke la Rasmussen gå så mange flere ganger enn det han gjorde i går ettersom de skjønner at han da lett kan blande seg inn i sammendraget. Jeg vedder en tier på at de ikke lar han gå igjen.

At dere skrev det feil :)

*prikemodus*

9083493[/snapback]

Hvem skrev feil? :p

9083495[/snapback]

jeg... :blush:

Lenke til kommentar

9083208[/snapback]

Hvorfor skulle Vino tape mer i Pyreneene visst skadene hans leges :hmm:

Han er jo absolutt en av dei beste når han er skadefri!

Endret av miniPOK
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...