Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Vi fær nå se, Kløden har større meritter enn Vino i tour de france :whistle:

Legger til at Kløden og Vinkourov har begge sterke resultater fra tempo etappene fra TdF

9072885[/snapback]

Minner på at Vino kjørt sist i 2003, der ble han nr. 3 ;)

Endret av miniPOK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi fær nå se, Kløden har større meritter enn Vino i tour de france :whistle:

Legger til at Kløden og Vinkourov har begge sterke resultater fra tempo etappene fra TdF

9072885[/snapback]

Minner på at Vino kjørt sist i 2003, der ble han nr. 3 ;)

9077871[/snapback]

Vino var med i 2005 (nr. 5)

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Uff, var nesten sikker på at Vino og Kløden skulle komme opp... :cry:

9078130[/snapback]

Stakkars Køden var tvunget til å hjelpe Vino, syntes det var dårlig av Astana lederne, de lar Kashetskin(stave) gå, men Kløden som ligger/lå så godt ann måtte hjelpe Vino

Lenke til kommentar

Kløden fikk jo gå han når Sastre og Mentsjov gjekk, men han klarte ikke å komme opp, og då var det like greitt å hjelpe Vino, som langt ifrå er ute av det!

Både han og Kløden kan hnte mange min på tempoene!

Endret av miniPOK
Lenke til kommentar

Er ikke sikker jeg, blir spennende å høre hva Kløden sier, Vino ga han en klapp påryggen etter mål gang. Jo, tror nok Vino er ute av det, han ligger kasnkje 4-5min. bak som i seg selv ikke er farlig mye, men han er ikke go nok form, men mindre han gjør noe så umennseklig på vinne neste fjelletappe med 10 min. alla Landis i fjor :p

Legger til at Valverde, Mayo, Kashchekin derimot kan bli farlige

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Lurer på hva Astana tenker når de lar Klöden sitte og taue på Vino! Når de ser at han sliter, kan de vel bare la Klöden kjøre sitt eget løp, så de ikke taper to mann som har sjans i sammendraget. Har fortsatt troen på at de kommer til å kjøre bedre på de kommende etappene, da...

Og Mayo is too good! Utrolig hvor lenge jeg har ventet på at han endelig skulle vise sitt gamle seg igjen. Rått! Min favoritt i årets Tour.

Endret av Acherontic
Lenke til kommentar
QUOTE(miniPOK @ 04/07-2007 : 13:51)

Gleder meg sjukt til TdF starter!           

Go Vinoukourov!!

Må nåkk skuffe deg visst du er Vinokourov fan, han kommer nåkk ikke til å vinne i år heller! 

Tipper det blir Valverde i år..

Men det var i den andre sykkeltåden jeg postet denne..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...