Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig det blir noen franske som går ut i utbrytergruppe. Det er nemlig frankrikes nasjonaldag i morgen..

:hmm:

9069241[/snapback]

Hjelper ikke.... Slike brudd blir ofte en flopp...

9069297[/snapback]

Det blir litt anderledes når de skal over såpass høye stigninger som de skal i morgen. De stigningene som de allerede har gått over er småtteri i forhold.

Min lille liste:

Bichot

Valverde

Rasmussen

Augé

Chavanel

Dessel

Evans

Fuente

Har mistet litt troa på Klöden og Vino nå som begge to er skadet/halvskadet.

Blir heldigvis ingen spurt i morgen :)

Kan hende Menchov (med hjelp av Boogerd/Rasmussen) kjører i gang noe også, evt en outsider fra Discovery... Blir spennende!

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Har mistet litt troa på Klöden og Vino nå som begge to er skadet/halvskadet.

Blir heldigvis ingen spurt i morgen :)

9069609[/snapback]

Det må være litt pinlig å være på det Astana-laget for tiden, så reportasje i går på TV2 hvor de snakket relativt løst og ledig med reporteren, så spurte han spørsmål om dopsaken rundt Kessler hadde påvirket dem, da frøs de til og avsluttet intervjuet med en gang.

Så vidt jeg forstod var enda en av rytterne deres under etterforskning, og de lå an til å få hele laget suspendert fra TDF hvis han også ble tatt. Minns også at TDF, i motsetning til ProTour, ikke annerkjenner de som et profflag men tar de inn på wildcard.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvorfor du heier på Vino, Kløden ligger mye bedre ann, Valverde blir også spennende å se, men må ta av meg hatten for Gerdeman (stavelsen?) spennende ung gutt, det ble en overaskelse Mr. Olsen ;)

9072700[/snapback]

Vino er, når han er uskadet, mye bedre enn Kløden både i fjellene og på dei 50km lange tempoene ;)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvorfor du heier på Vino, Kløden ligger mye bedre ann, Valverde blir også spennende å se, men må ta av meg hatten for Gerdeman (stavelsen?) spennende ung gutt, det ble en overaskelse Mr. Olsen ;)

9072700[/snapback]

Vino er, når han er uskadet, mye bedre enn Kløden både i fjellene og på dei 50km lange tempoene ;)

9072816[/snapback]

Vi fær nå se, Kløden har større meritter enn Vino i tour de france :whistle:

Legger til at Kløden og Vinkourov har begge sterke resultater fra tempo etappene fra TdF

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Var et par overraskelser i dag, ja. Fikk i hvertfall 1 rett - de la Fuente. :)

9072705[/snapback]

Tippet du de la Fuente da?? Nei...

9072825[/snapback]

Nei, ikke i det hele tatt.. ;)

Min lille liste:

Bichot

Valverde

Rasmussen

Augé

Chavanel

Dessel

Evans

Fuente

9069609[/snapback]

Lenke til kommentar

Valverde

Vinokourov

Rasmussen

Menchov

Mayo

Astarloza

Zubeldia

Moreau

Pereiro Sio

Sastre

Rasmussen vil definitivt være framme for å hente poeng til klatretrøya. Blir spennende å se hvem av sammenlagtfavorittene som kommer til å støte.

Mitt tips: Blir nok en 'spaniard' som vinner.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...