andreasiversen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hei! Sykkelsiden ga meg en påminnelse om noe som er snart! Nemlig Tour de France, årets største sykkelbengivenhet!! Dette er noe jeg sitter inne å ser på hele sommeren... Derfor foreslår jeg at vi diskuterer Le Tour de France!! - Favoritter - Trøyene - Flest etappeseire - Doping - m.m Alt om Tour de France... Spytt ut!! Endret 11. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 For å starte, synes jeg det er morsomt at starten går i London, der er det helt sikkert at flere kommer å se på... Ektra gøy er det også at de har lagt løypa, sånn at du skal se de største fasilitetene... Ivan Basso, var min klare favoritt, synd han ble utestengt Men har man dopet seg er det riktig at man blir straffet!! Favoritter: Jeg synes det er synd ikke Cunego, Di Luca eller Piepoli skal starte! De hadde gjort seg synlig oppe på sammenlagtlisten! Derfor tror jeg at Vinokurov, Valverde og Perreiro Sio er de største favorittene.. Franck & Andy Shleck, hvis de skal sykle er veldig gode... Er sikker på at årets Tour de France blir noe helt spesielt!! Andy Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Tour de France er stas ja, spesielt når det er spurtetappe! Har sett på mye av det de siste gangene, men i år skal jeg bo hjemme hos de gamle mens det pågår, så det blir vel lite populært Er litt slitsomt med alle dopingavsløringene, aner jo ikke hvem man skal heie på i sammendraget lenger. Kanskje han franskmannen som tar ut alt i første halvdel av etappene og går på en smell, hehe. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Tour de France er definitivt blant årets begivenheter. Jeg sitter benket fremfor skjermen fra start til slutt. Jeg ser veldig lite på fjernsyn ellers i året, men når det er Tour de France blir det fort noen timer hver dag. Er rått å se spurtkanonene gi alt de siste hundre metrene. Har ingen spesielle favoritter i år. Er vel den med det beste dopet som vinner i år også. Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg også.. Er ikke en TV-slave, men når Tour de France kommer, og hvertfall innspurtene kommer.. Da skal det mye til for å flytte på meg.. Hehe Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Ganske stor TDF-fan jeg også. Pleier å bli et par timer når de først går på TV. Hadde småplaner om å dra ned for å følge løpet i år med bobil, men den ideen ble skrinlagt... Endret 29. juni 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det som ødelegger er at halve feltet er dopa. Blir spennende å se hvor mange lag som skriver under den nye kontrakten fra UCI. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hei, noen som vet om en side som oppdateres med foreløbige lag og ryttere som stiller til start i årets tour? www.cyclingnews4all.com hadde en slik liste, men siden er borte vekk nå.. Lenke til kommentar
Carra Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tipper du snakker om cycling4all.com. De har lister, det har også cyclingstartlists.com. Men hvis du så på Dauphine Libere og Sveits Rundt er det ikke så vanskelig å regne seg fram til hvem som skal starte. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Den offiselle heimesida kanskje: http://www.letour.fr/2007/TDF/COURSE/us/eq...t_coureurs.html Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tipper du snakker om cycling4all.com. Ahh.. stemmer, ikke rart jeg ikke fikk opp sida. Tusen takk! Takk til torbjørn t og.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Hushovd slått i NM-spurten Thor Hushovd gikk på et smertelig nederlag i NM-spurten og reiser ikke til Tour de France som norsk mester. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=148925 Synd for Thor.. Endret 1. juli 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Blir vanskelig når han må gjøre mesteparten av jobben, i tillegg er han jo ikke helt i form. Får håpe det løsner når touren starter. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Gleder meg faktisk litt til det starter. Bare håper av for idrettens skyld at doping ikke vill være i fokus i årets utgave. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Gleder meg til det starter! Er bortreist nesten hele juli, så jeg går glipp av så å si hele Touren, men heldigvis skal jeg til en fantastisk plass (Frankrike) så har håpet på å få med meg en dag eller to der da! Mitt ønske faller på fjellene, men vi får se om det kommer til å gå så bra med tanke på andre planer liksom. Men uansett, jeg ville sagt at en dag eller to i real life er bedre en hele på TV Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg skal også til Frankrike om ikke så lenge. Drar på først kommende lørdag. Håper å få med meg en etappe. Det morsomme er at det er en slags "sykkelferie" jeg skal på. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Wee, endelig en tdf tråd Jeg vil tippe på Vino på den gule, McEwen - grøn, Polka - rasmussen, Contador - Hvit Jeg, som dere kommer til å sitte stuck til tv'en hele tiden, uten om de første etappene, da er jeg borte. Jeg gleder meg enormt til fjelletappene, tour de france er kos Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Gleder meg til lørdagen. Prologen er alltid stas, vi får høre litt historie fra kommentatorene før start og ikke minst selve rittet. Vet ikke helt hvorfor jeg liker nettopp Tour de France, men tanken på de varme dagene i Europa og den vakre naturen gjør begivenheten enda bedre. Jeg er ikke helt sikker på hvem jeg skal holde en knapp på med i år, men italieneren Basso var min favoritt. Sist men ikke minst, jeg synes Dag Otto Lauritzen er en meget flink kommentator. Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Enig at prologen alltid er stas!! For håpe Thor og Kurt-Asle kommer i ordentlig form!! Vi får diskutere underveis!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg